וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מוזמנת להופעה בכל מקום בעולם": אמילי הנד תפגוש את ביונסה

עודכן לאחרונה: 3.12.2023 / 13:10

אחרי שהסיפור של אמילי הנד בת ה- 9, שנכלאה בשבי ארגון הטרור חמאס, קיבל סיקור נרחב בכל העולם, הסיפור המרגש שלה הגיע גם לזמרת שבמוזיקה שלה היא נעזרת כדי להתמודד עם החוויות הקשות, ביונסה

היה קשה שלא להזיל דמעות של התרגשות כשאמילי הנד שבה לחיק המשפחה שלה משבי ארגון הטרור חמאס, היה קשה שלא לחייך בעצב מסיפוריו של אביה, תומס הנד, ששיתף שהיא מתנחם ומתחזקת בעזרת מלהאזין למוזיקה של הזמרת שהיא כל כך אוהבת, ביונסה.

על אף שסיקור חזרתם של חלק מהחטופים קיבל סיקור נרחב ברחבי העולם, היה קשה לצפות שהדברים יגיעו עד קווין בי בכבודה. הכל התחיל כשיוצרת התוכן ירדן מינפלד פנתה לחבר קרוב שלה, שהוא במקרה גם מפיק בהוליווד. הוא יצר קשר עם חבר מהפמלייה של הזמרת וביקש להעביר מסר מרגש, במיוחד לילדה המתוקה: "אמילי מוזמנת להגיע להופעה, לא משנה איפה ומתי, אמילי תהיה שם".

את הבשורה המרגשת קיבלו משפחת הנד דרך שיחת וידיאו שתועדה על ידי מינפלד: "זה ממה מדהים, תודה לך. זה יהיה הכל בשבילה", אמר אב המשפחה בהתרגשות. "זאת התגשמות חלום, גם בשבילי!", אמרה אחותה נטלי.

בני משפחה של אמילי הנד ושל הילה רותם חיכו להן בכרם שלום. 26 בנובמבר 2023. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
בני משפחה של אמילי הנד ושל הילה רותם חיכו להן בכרם שלום. 26 בנובמבר 2023/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

עכשיו כל מה שנשאר למשפחת הנד לעשות זה רק לחכות להופעה של הכוכבת, לבחור לוקיישן בעולם, להגיע ולהינות מהשירים המעצימים. לנו נשאר לחכות ולחלום בשבילה גם על מפגשת עם הזמרת שממנו תצא אמילי עם סלפי מתוק.

בעקבות המצב עמותת נט"ל מתגברת את קו הסיוע 1-800-363-363 או באתר האינטרנט של העמותה. הקו מעניק סיוע נפשי לכל מי שחש לחץ, חרדה וזקוק לתמיכה וסיוע נפשי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully