וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שחזרה מהשבי: המפגש המרגש של שני גורן עם דניאל עמית

עודכן לאחרונה: 3.12.2023 / 9:51

לכבוד שחרורה של שני גורן בפעימה השמינית, אחרי 56 ימים בשבי ארגון הטרור חמאס, ביקשו הקרובים שלה מגורו הקולינריה, דניאל עמית, להגיע למפגש מחמם לב. היא כמובן לא באה עם ידיים ריקות והצטיידה בהרבה אוכל מנחם של בית

הסטורי של דניאל עמית. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של דניאל עמית/צילום מסך, אינסטגרם
הסטורי של דניאל עמית. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של דניאל עמית/צילום מסך, אינסטגרם

קשה להעביר את הימים של המלחמה או של הפסקות האש מבלי לחשוב על שלומם של החטופים שנמצאים בשבי החמאס כבר כמעט חודשיים שלמים, מתחת למנהרות ובלי הרבה אוכל או בגדים חמים. לכן, כשחזרו חלק מהחטופים לכולם היה חשוב לעטוף אותם בצורה הכי אוהבת שיש, עם צעצועים, משפחה, קרובים וכמובן גם אוכל טוב.

לקראת שחרורה של שני גורן בשבוע שעבר (שישי) שנחטפה מקיבוץ ניר עוז יחד עם איתן יהלומי בן ה- 12 בשבת השחורה, קיבלה גורו הקולינריה דניאל עמית הודעה מפתיעה במיוחד: "אנחנו מקבלים היום את שני גורן משבי חמאס והמשפחה שלה אומרת שהיא ממש חולמת לפגוש אותך", כתבה מקורבת לגורן.

"מאותו רגע אני התרגשתי ברמות", שיתפה עמית בחשבון האינסטגרם שלה: "אמרתי יאו מה להכין לה? מה להביא? מה להגיד לה? מה מותר ומה אסור לשאול?". למזלה של אושיית הרשת, הקרובים של גורן ידעו להגיד מה יוכל להיות האוכל המנחם שתשמח לקבל, פירה ושניצלים. "השניצלים הכי מרגשים שהכנתי בחיי", ועל הפירה הוסיפה: "שמתי לה אקסטרה חמאה".

דניאל עמית ושני גורן. אינסטגרם, צילום מסך
דניאל עמית ושני גורן/צילום מסך, אינסטגרם

השתיים לא שכחו לחגוג את האירוע עם סלפי מחוייך: "הלכתי לפגוש את שני. אני לא יכולה להסביר לכם כמה טוב היא עשתה לי ואני מקווה שגם אני לה. אין לכם מושג באיזה אחות מדובר. קורעת מצחוק גם אחרי הדברים שהיא עברה שם. גם אחרי לילות ללא שינה, ללא אוכל... לילות של פחד וחוסר וודאות. וגם קצת הומור שחור כדי לצאת מהמצב. אני לא יכולה להסביר לכם מה הביקור הזה עשה לי".

"שני את מדהימה, את מעוררת השראה, את היית אור עבור האנשים שהיו איתך שם, ואת אור גדול גם לנו פה. שמחים שחזרת! מחכה לך במרפסת שילי ותודה שרצית שאבוא. זאת זכות גדולה והתרגשות ענקית בשבילי. אוהבת אותך!".

עם כל האושר בחזרתה של גורן, השתיים לא שכחו את אלה שעדיין נמצאים בשבי כבר כמעט חודשיים שלמים: "כמה פעמים במהלך המפגש שני אמרה לי, 'יו אם ארבל הייתה יודעת שאני יושבת איתך'. ארבל יהוד, החברה הכי טובה של שני, נחטפה לעזה מניר עוז ועדיין לא חזרה... והיא דואגת לה כל כך ומחכה לאיזשהו סימן חיים ממנה. הבטחתי לה שכשארבל חוזרת, אני באה שוב. ארבל, מחכים לך בבית", הוסיפה גורו הקולינריה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
הסטורי של דניאל עמית. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של דניאל עמית/צילום מסך, אינסטגרם
הסטורי של דניאל עמית על ארבל יהוד. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של דניאל עמית על ארבל יהוד/צילום מסך, אינסטגרם

בתגובה לסטורי על המפגש הגיבה לה שני והודתה לאושיית הרשת בהודעה: "תודה רבה היה מדהים, תקעתי כמו שלא אכלתי חודשיים", כתבה לה. "אני אומרת לכם אני נפלתי על אחות רצח, הכי הבנתי למה היא קראה לי! שני אין כמוך!" שיתפה עמית.

בעקבות המצב עמותת נט"ל מתגברת את קו הסיוע 1-800-363-363 או באתר האינטרנט של העמותה. הקו מעניק סיוע נפשי לכל מי שחש לחץ, חרדה וזקוק לתמיכה וסיוע נפשי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully