וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ממש לא מצחיק, אישה מזעזעת": דניאל גרינברג חוטפת אש מהעוקבים

עודכן לאחרונה: 3.12.2023 / 8:53

אחרי שהעלו פוסט משותף בו הם עושים פארודיה על הסרטונים שהפכו ויראלים, בהם חיילים חוזרים הביתה, הזמר אייל גולן ובת זוגו, אושיית הרשת דניאל גרינברג חטפו מהעוקבים והגולשים ביקורות רבות: "אישה מזעזעת"

אחד הדברים שנותנים נחמה בימים כל כך קשים הם התכנים היותר חיוביים ומנחמים שקיימים ברשתות החברתיות, חזרת חלק מהחטופים, איחוד של משפחות עם בעלי החיים שלהם וכמובן צפייה בשעת לילה מאוחרת בסרטונים של חיילים שחוזרים מהבסיס אחרי ימים ארוכים בקו האש שגורמים לדמעות לעלות לבד.

בתגובה לאותם הסרטונים העלו הזמר אייל גולן ואושיית הרשת דניאל גרינברג גרסה משלהם לתכנים הויראלים, בה גרינברג מגיעה לבקר את גולן ב"תדריך אחרון לפני עלייה לבמה", כשהוא מוקף בחיילים, לובש מדים, דגל גולני מתנוסס מאחוריו וברקע השיר לצאת מדיכאון של יגל אושרי: "אחרי 54 יום זה קרה", נכתב על הפוסט.

אך למרות שאותם זה כנראה הצחיק, מי שפחות נהנה היו העוקבים, שהטיחו בהם ביקורות קשות: "וואלה תמיד מפרגנת אבל הפעם לא הייתי צוחקת על דבר כזה... יש אמהות שהילדים שלהם בעזה או בשבי.. 56 ימים לא מצחיק", כתבה אחת.

דניאל גרינברג. אינסטגרם, צילום מסך
דניאל גרינברג/צילום מסך, אינסטגרם

תגובות נוספות כמו: "קצת מעליב את החיילים והנשים שלהן שבאמת לא ראו אחד את השניה 54 ימים.. פשוט לעשות מעצמכם צחוק ולזלזל באחרים", "לעשות בדיחה מאנשים שבאמת לא ראו את היקרים שלהם הרבה זמן. הזיה!", ו- "נראה לכם הגיוני להשוות ? בדיחה, בזיון ועולב נפשי הינה קיבלת תגובה", כיכבו גם כן.

מהצד השני, עוקבת אחרת דווקא יצאה להגנתם: "די למה הרוע? ברור לכם שהיא אמא של הילדים שלו. למה לא לאחל לשלום בית… שתהיה איתו ושיהיו יחד ושלילדים האלו יהיו אבא ואמא שאוהבים, מתנשקים ומתחבקים, זה אושר עילאי... תניחו כבר באמת כבר אי אפשר עם כל הקנאה הזאת", כתבה המעריצה המפייסת.

גם אושיית הרשת עצמה לא עברה על הדברים בשתיקה: "מיותר לציין שתגובות ואמירות מהסוג הזה כבר לא מדגדגות אצלי משהו מהבחינה הרגשית כי אלו חד משמעית לא קהל העוקבות האיכותיות שלי והנדירות שלי שהן מי שבאמת מעניינות אותי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

"אני מודעת לכך שיש גם אוכלוסייה כזאת, קצת הרבה אחרת, קצת לא מוארת וחשוכה, קצת שיפוטית ביקורתית ורדודה אוכלוסייה כזאת שאינה יודעת להפיץ אהבת חינם אלא שנאת חינם, אוכלוסייה שאני לא שופטת, כי איך אומרים? הוא לא רע, רע לו.. ואנסה להאמין שכך. אז שולחת אור ואהבה לכל אותם אנשים שידיהם קלה על המקלדת, מאחלת לכם בריאות איתנה ואושר גדול. שבוע טוב ומבורך וכמובן בשורות טובות לכולם", כתבה בתגובה לכל הקלחת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully