וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

והרי החדשות הטובות: משה נוסבאום סבא לארבעה!

עודכן לאחרונה: 30.11.2023 / 13:45

הכתב והפרשן לענייני משטרה ובטחון פנים של חדשות 12 משה נוסבאום רגיל בדרך כלל לחדשות קצת פחות משמחות, אבל הלילה הוא זכה לקבל ידיעה משמחת ומרגשת במיוחד כשנולד לו נכד חדש, הרביעי במספר. וואלה! סלבס סבאל'ה בוא ללונה פארק

יונית לוי משה נוסבאום. ראובן קסטרו
יונית לוי משה נוסבאום/ראובן קסטרו

עובדי חברת החדשות של ערוץ 12 קיבלו הלילה (בין רביעי לחמישי) הודעה משמחת במיוחד מכיוונו של הפרשן והכתב הוותיק של החברה לענייני משטרה משה נוסבאום, כשנודע להם שחברם לאולפן (וגם מאחורי הקלעים, כמובן), הפך לסבא לארבעה עם הוולדו של הנכד החדש שלו.

במהלך הלילה עובדי חברת החדשות קיבלו את ההודעה המרגשת: "בוקר טוב. גם בשעות הכי קטנות של הלילה.. נכד ראשון לנוסבאום שלנו מענבל ותומר. מברוק ומזל טוב סבא'לה. משפחת החדשות". כאמור, זהו לא הנכד הראשון של נוסבאום, אבל מדובר בבן ראשון אחרי שלוש נכדות לסבא הגאה.

כזכור, בחודש יולי 2022 חשף הכתב כי אובחן עם מלחת ניוון השרירים ALS. במייל ששלח בזמנו לחבריו בחברת החדשות כתב: "אני מניח שבעת האחרונה חלק מכם נשאל מה קרה לי ולמה אני מדבר לאט, אפילו אותי שאלו. לפיכך אני מוצא לנכון לשתף אתכם בההערכה המסתמנת בתום שורה של בדיקות ופגישות עם רופאים מומחים. על פי הערכה זאת, אני בשלבים ראשונים של ALS - מחלת ניוון שרירים חשוכת מרפא. כן, זה לא נעים. משפחתי ואני מודעים להשלכות ונערכים בהתאם. לא, אין צורך למהר להיפרד, לנחם או להספיד אותי. אני עדיין חי ובועט - אולי קצת יותר לאט.

"נכון לעכשיו, בכוונתי להמשיך לעבוד, אם כי מטבע הדברים אני מוריד הילוך (ממילא מספר השוטרים הולך ופוחת ולכן גם מספר הדיווחים יורד בהתאמה). כדי לא 'לתקוע' את המהדורות, אופיע פחות מול מצלמה, אך עדיין אמשיך לכסות את התחום ובעת הצורך - ולא יעזור לסודרי ולהלפגוט כלום - אשב באולפן ואוציא להם את הנשמה... כך גם בתוכניות אחר הצהריים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully