וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי השחרור מהשבי: אור ויגיל יעקב חגגו יום הולדת עם עדן חסון

עודכן לאחרונה: 29.11.2023 / 17:44

עכשיו אפשר לשמוח: יומיים אחרי ששוחררו משבי ארגון הטרור חמאס, חגגו האחים אור ויגיל יעקב יום הולדת בבית החולים, יחד עם הזמר עדן חסון שהגיע לחגוג עם השניים לפי בקשתם

חגיגות יום ההולדת של יגל ואור יעקב ביחד עם עדן חסון/באדיבות שרית הפקות

בתקופה האחרונה אמנים רבים נסעו ברחבי הארץ והגיעו לשמח חיילים בשטחי הכינוס ולעלות להם את המורל, לבקר מפונים במקומות השונים וגם לקחו חלק ברגעים עצובים וקשים כשהגיעו ללוויות וניחום אבלים אחרי מאורעות ה-7 באוקטובר. האמנים שמעו סיפורים לא פשוטים, אך עדיין מצליחים להעלות חיוך ולגעת באנשים בכל מקום אליו הם מגיעים.

לצד כל הארועים והרגעים האלו, אנחנו זוכים בימים האחרונים לרגעים של אור ותקווה עם שחרורם של החטופים משבי החמאס. בין השבים לאחרונה היו גם האחים יגיל ואור יעקב, שעם שובם לארץ זכו לחגוג את יום הולדתם, אחרי 52 ימים לא פשוטים בשבי.

מי שהגיע לשמח אותם ולחגוג איתם בבית החולים איכילוב לבקשתם הוא הזמר עדן חסון, שהגיע יחד עם עוגה מיוחדת, בלונים וגיטרה. רגע לפני שכיבה יגיל את הנרות שעל העוגה, לא שכח לבקש את משאלת הלב של כולנו: "שיחזרו כל החטופים", אמן.

בעקבות המצב עמותת נט"ל מתגברת את קו הסיוע 1-800-363-363 או באתר האינטרנט של העמותה. הקו מעניק סיוע נפשי לכל מי שחש לחץ, חרדה וזקוק לתמיכה וסיוע נפשי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully