וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחד פלוס אחד: קיילי ג'נר חושפת כמה מאבטחים שכרה לילדים שלה

עודכן לאחרונה: 29.11.2023 / 15:35

אם יש מישהי שיודעת איך זה מרגיש לחיות לאור הזרקורים כבר מהילדות, זאת כוכבת הריאליטי ואשת העסקים קיילי ג'נר, שכיום היא גם אמא לשניים. בראיון חדשה היא חשפה איך היא שומרת על הקטנטנים וכמה מאבטחים שכרה שיקיפו אותם. וואלה! סלבס נפו בייבי

החיים של כוכבת הריאליטי ואשת העסקים קיילי ג'נר (26) אמנם מעוררים קנאה, אך לא פעם היא דיברה על ההשפעות שהיו להתבגרות בצל אחיותיה ובהתנהלות עם פפראצי ומטרידנים מגיל צעיר מאוד ובעוצמות גבוהות. בראיונות עבר היא אפילו סיפרה על צלמים שהכניסו לה מצלמות מתחת לחצאית וקראו לה בשמות גנאי כדי לגרום לה להגיב.

"הייתי צעירה כשנכנסתי להריון, אבל לא היו לי מאבטחים עד אז", סיפרה הכוכבת לשחקנית ג'ניפר לורנס שקיימה איתה את השיחה במגזין Interview. "יש לי שני מאבטחים שעושים רוטציות בשמירה על הילדים, הם איתנו כבר יותר מחמש שנים". כשנשאלה על הקשר של בתה סטורמי איתם, השיבה: "היא מאוד קרובה אליהם ואני מרגישה עם זה מאוד בנוח. היא אוהבת אותם מאוד".

"אני פשוט אומרת להם לא להיות כל כך רציניים, אז יש לכולם מערכת יחסים טובה. אני מנסה להבין עדיין איך להתנהל עם זה, אני לא יודעת איך זה לגדול עם אבטחה. אבל אני אנסה לגרום לזה להרגיש הכי נורמלי שיש ובדרך הכי חברית שיש".

לורנס, שהיא גם חברה קרובה של משפחת קרדשיאן, סיפרה שג'נר לא רצתה בהתחלה שהמאבטחים יהיו יותר מידי קרובים אליהם, אך לבסוף הם הפכו לחלק משמעותי במשפחה שלהם: "בהתחלה, בראש שלי, רציתי שהם יהיו בלתי נראים. לא רציתי שהילדים שלי יראו או יכירו אותם", הודתה.

"כשהם התחילו לעבוד אצלי הייתי כזה, רגע, זה בן אדם שעוזר לנו. זה לא ממש שיעור טוב לילדים להתעלם מבן אדם שמסייע לנו. עדיף להגיד 'בוקר טוב שון, היי, מה שלומך?', ואז הם השתלבו יותר ויותר בחיינו, מה שהפתיע אותי. לא ככה תכננתי את זה".

לג'נר יש כאמור שני ילדים, סטורמי ואייר, אותם היא חולקת עם בן זוגה לשעבר, הראפר טראוויס סקוט. בעבר היא סיפר ל- Wall Street Journal על הקשר עם סטורמי: "הבת שלי לגמרי לימדה אותי הרבה על עצמי. אני רואה את עצמי בה וזה שינה את הכל. התפתחתי כל כך הרבה ולמדתי לאמץ את היופי הטבעי שלי", ואכן התחיל לאחרונה דיבור ברשתות על כך שהיא גם עידנה את ההזרקות שהיו לה.

בנוסף, כוכבת הריאליטי סיפרה גם על השיחות שיש לה עם הקטנטנה סביב הנושא של אהבה עצמית: "אני מספרת לה על כל מיני טעויות שאני עשיתי בעבר, ומוודאה שהיא יודעת שהיא מושלמת בדיוק כמו שהיא עכשיו".

וואלה! סלבס חשבה שהשומר החתיך ברכבת מתחיל איתה ואז גילתה שהיא ישבה ליד חפץ חשוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully