וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידן רייכל נגד יאיר נתניהו: "מחרף את נפשו בעמדה טלפונית"

עודכן לאחרונה: 29.11.2023 / 14:22

אחרי שפורסמו תמונות של יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה שהעביר עד כה את הזמן מעבר לים, כשהוא מתנדב כביכול במוקד טלפוני, הזמר עידן רייכל ממש לא התרשם מכך ועלה למתקפה חריפה

הפרסום של גיל משעלי על ההתנדבות של יאיר נתניהו. אינסטגרם, צילום מסך
הפרסום של גיל משעלי על ההתנדבות של יאיר נתניהו/צילום מסך, אינסטגרם

יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה, ספג לא מעט ביקורות על כך שבזמן שבני גילו נלחמים ומחרפים את נפשם, ואלפי אזרחים אחרים תורמים את תרומתם באופנים שונים בזמן שמדינת ישראל, אותה מוביל אבא שלו, בנימין נתניהו, נמצאת תחת אחת המלחמות הקשות שידעה בעקבות הטבח הנורא של ה-7 באוקטובר, הוא שהה במיאמי ונהנה כביכול מהשקט מעבר לים.

לאחרונה חזר נתניהו הצעיר לארץ ובתחילת השבוע גם דאג לבשר על זה בסטורי בחשבון האינסטגרם שלו. אתמול (ג') הופצו תמונות יח"צ שלו כשהוא מתנדב במוקד הטלפוני של איחוד הצלה, תמונות שבמהרה הפכו ויראליות וכרגיל גררו תגובות רבות. אחד מהמגיבים היה לא אחר מהזמר עידן רייכל, שבחר לתקוף את נתניהו ולכתוב למעשה את מה שלא מעט חושבים: "אנחנו ב- 28 בנובמבר, כן? הטבח היה ב- 7 באוקטובר משעות הבוקר".

"החיילים הגיבורים שלנו לוחמים בכל הגזרות. מאות מהם לא שבו מהקרבות. מה זה בדיוק הפוסט הזה? הוא היה אמור להרשים מישהו שבנו של ראש ממשלת ישראל, שלא היה פה כל השבועות, חזר ומחרף את נפשו בעמדה טלפונית? בחייך משעלי, יש לך אחריות כלפי העוקבים וכלפיי הקוראים. בחייאת.", הגיב הזמר תחת הפוסט שהתפרסם בעמוד האינסגרם של העיתונאי גיל משעלי.

עידן רייכל נגד יאיר נתניהו. אינסטגרם, צילום מסך
עידן רייכל נגד יאיר נתניהו/צילום מסך, אינסטגרם

לאחר מכן, רייכל הבהיר את עצמו למען הסר ספק, והסביר את הכוונה מאחורי המילים שלו: "בהמשך לתגובה, כל הכבוד למאות אלפי המתנדבים בשבועות האחרונים, ויפה שגם הוא מתנדב, אבל הפוסט הזה מוזר משעלי", הגיב הזמר ספק ברמז לכוונות מאחורי הפוסט.

גולשים נוספים ברשתות החברתיות העלו ביקורות דומות ואף חריפות יותר כלפי בנו של ראש הממשלה: "ליצן זה אנדרסטייטמנט. שיחזור למיאמי הוא מועיל יותר שם", כתבה גולשת אחת. אחרים תהו כמו רייכל מה פשר פרסום הידיעה: "זה אמיתי שהעלתם את זה?" ו- "זה פרסום מביך בעיניי", היא רק חלק מהתגובות שכיכבו בנושא.

בעבר גם ב- Daily Mail הבריטי דיברו על שהותו של נתניהו מעבר לים בזמן המלחמה: "מספר חסר תקדים של 360 אלף חיילים גויסו למילואים, כשרבים מהם עוזבים את חייהם וטסים במיוחד בחזרה לישראל. אבל יאיר נתניהו נשאר במיאמי, והדבר מקומם רבים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully