וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וולקאם: הזמר איתי לוי נמצא בזוגיות חדשה

עודכן לאחרונה: 29.11.2023 / 10:16

הזמר ושופט ריאליטי השירה איתי לוי עסוק בימים אלה בעיקר בהופעות בבסיסים כדי לשמח חיילים, ומככב גם בשולחן השופטים של הכוכב הבא לארוויזיון. בין כל העיסוקים הוא מצא זמן גם לאהבה חדשה. וואלה! סלבס חברה לחורף

איתי לוי אור שרביט. אינסטגרם, צילום מסך
איתי לוי אור שרביט/צילום מסך, אינסטגרם

מתברר שמתישהו בין נסיעות לבסיסים ברחבי הארץ וצילומי ריאליטי השירה "הכוכב הבא לארוויזיון", הזמר איתי לוי (35) הספיק למצוא גם זוגיות חדשה ומסקרנת במיוחד, עם בחורה צעירה ואלמונית למדי.

לוי היה בלא מעט מערכות יחסים בחייו, אחת מהן אפילו הובילה להצעת נישואים לבת הזוג לשעבר הדר חיון, אך השניים החליטו לבסוף להפריד כוחות וחיון הספיקה מאז להפוך לאמא ממש לאחרונה. מאז היו לא מעט שמועות על דייטים שונים ומספר מערכות יחסים קצרות של הזמר, אבל אף אחת לא הייתה רצינית מידי. אולי הפעם יהיה שינוי?

על פי הפרסום בחשבון האינסטגרם של "ערב טוב עם גיא פינס", הזמר התחיל לאחרונה לצאת עם בחורה חדשה בשם אור שרביט, בת 22 מבאר יעקב. למי שלא הצליח לעשות את החשבון, שרביט צעירה מלוי ב- 13 אבל אולי גיל זה באמת רק מספר? כמובן שזה עוד מוקדם להכריז שמדובר באהבה וששופט הריאליטי כבר מצא את האחת, אבל עם המקום בו בילו וכוסות היין שהיו על השולחן במקום, שהיה נראה רחוק משיפודייה, יש מצב שהם דווקא בדרך לשם.

וואלה! סלבס יוצאת לדייטים בעיקר בשביל האוכל בחינם.

  • עוד באותו נושא:
  • איתי לוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully