וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגע של אושר: חגיגות יום ההולדת של הילה ואמילי שחזרו מהשבי

עודכן לאחרונה: 28.11.2023 / 11:41

הילה רותם שושני ואמילי הנד שוחררו משבי החמאס בימים האחרונים, ומאושפזות כרגע בבית החולים. אמילי חגגה את יום הולדתה ה-9 בשבי החמאס, והילה חגגה יום הולדת 13 אתמול, ולכבוד החגיגות הן זכו למסיבה מיוחדת בבית החולים

אליעד נחום חוגג יום הולדת להילה רותם שושני ואמילי הנד. באדיבות המשפחה, באדיבות המשפחה
אליעד נחום חוגג יום הולדת להילה רותם שושני ואמילי הנד/באדיבות המשפחה, באדיבות המשפחה

עסקת שחרור החטופים החזירה המון נשמות צעירות שהילדות נגזלה מהם בבוקר ה- 7 באוקטובר, והעניקה לכולנו רגעים של תקווה ושמחה בימים הלא פשוטים העוברים על המדינה. בין הילדים והילדות ששוחררו בימים האחרונים מהשבי היו גם הילה רותם שושני ואמילי הנד, שהסיפור של כל אחת מהן כבש לבבות רבים.

הילה, ששוחררה בפעימה השנייה מהשבי, זכתה לחזור לארץ בדיוק בזמן ליום ההולדת שלה, אך ללא אמה, רעיה, שארגון הטרור השאיר מאחור במהלך אכזרי ומזעזע. הילה, יחד עם חברתה שנחטפה יחד איתה מהממ"ד ושבה גם היא מהשבי, אמילי בת ה- 9, חגגו יום הולדת משותף, אחרי שאת יום ההולדת של אמילי היא נאלצה לחגוג בשבי. לכבוד האירוע התגייסו לא מעט אנשים ביניהם הזמר אליעד נחום והקונידטורית אור שפיץ, שהגיעו לבית החולים לשמוח ביחד עם כלות יום ההולדת.

בסיום האירוע המרגש סיפרה הקונידטורית בעמוד האינסטגרם שלה על המפגש ועל התחושות המעורבות והלא פשוטות: "יצאתי עכשיו מהחדר של הילה רותם, שחוגגת היום יום הולדת 13, שהשתחררה מהשבי של דעאש- חמאס, שהפרידו בינה לבין אמא שלה".

"זה מטורף, ביקשו ממני להביא לה עוגה, נכנסתי, הבאתי עוגה, לא צילמתי כלום כי נראה לי לא נורמלי לדחוף להם טלפונים לפרצוף, איחלתי לה מזל טוב ויצאתי. אני אומרת אלוהים, אני אשכרה לא ידעתי, אנחנו לא יודעים להתנהג עם ילדים חטופים שחזרו מהשבי. אף אחד לא יודע כי זה לא נורמלי לעשות את זה, זה פשוט לא נורמלי לעשות את זה".

אור שפיץ על החטופים/אינסטגרם. צילום מסך

שפיץ המשיכה וסיפרה על החשש לעשות בטעות משהו לא במקום: "אני ממש לא ידעתי איך להתנהל. הבאתי לה עוגה, עם נרות, עם בלונים ובאמת לא ידעתי מה לעשות. לתת לה, לשיר לה, לעשות רעש, לא לעשות רעש, לשאול אותה אם להדליק את הנרות או לא להדליק את הנרות. פאקינג איך מתנהגים עם ילדים שחזרו מהשבי ולמה אנחנו בכלל במצב הזה?".

"מי חוטף ילדים? באיזה עולם? איך משמחים אחרי מה שהם עברו?". נקווה שהם ימשיכו לחזור לחייך הכי מהר שאפשר, ושכל מי שנשאר או נשארה בשבי ארגון הטרור יחזרו במהרה.

לתמיכה במטה המאבק של משפחות החטופים והנעדרים לחצו כאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully