וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחפשים מוביל? הנסיך הארי ומייגן מרקל מתכננים לעזוב את הבית

עודכן לאחרונה: 27.11.2023 / 17:12

הנסיך הארי והדוכסית מייגן מרקל מיצו כנראה את ביתם במונטסיטו שבקליפורניה, ומתכננים לעבור לעיר הכוכבים לוס אנג'לס. אז מה בראש סדר העדיפויות שלהם בחיפוש אחר בית החלומות הבא? וואלה! סלבס מתווכת

הנסיך הארי מייגן מרקל. GettyImages, GettyImages
הנסיך הארי מייגן מרקל/GettyImages, GettyImages

חיפוש אחר הבית המושלם יכול להיות מעייף ומתיש, במיוחד אם אתם בני הזוג הנסיך הארי והדוכסית מייגן מרקל, שככל הנראה בעלי סטנדרטים גבוהים במיוחד בכל הקשור להמגורים. הזוג ממשיך לתגלגל ממקום אחד לאחר ברחבי קליפורניה, ואחרי שהשניים לא היו מעוניינים להמשיך לגור בביתם שבמונטסיטו, הם התחילו לחפש מקום חדש לקרוא לו בית בלוס אנג'לס.

על פי הדיווחים מעבר לים, השניים חשבו לעזוב את ביתם ולמצוא בית במליבו, אך לבסוף החליטו על מקום אחר: "קהילה ופרטיות זה בראש סדר העדיפויות שלהם", סיפר מקורב לזוג המלכותי לשעבר בדיווח ל- TMZ. דבר נוסף שסיפר המקורב היה הסיבה העיקרית שהחליטו השניים לא לבחור במיקום שחשבו עליו במאליבו: "אחרי שנחשף הסיפור על המעבר הגיעו פפראצי רבים לשטח של הכנס שתככנו לבחור וניסו לתפוס צילום נדיר של הזוג המפורסם, אבל במקום זה העלו שאלות על בעיות בטיחות שעלולות לקרות ורק גרמו להם להתרחק מהאיזור.

בעבר, מקורבים אחרים לנסיך הארי טענו שהוא לא מרוצה מהעובדה שהתמקם רחוק מהמשפחה שלו: "הארי נואש לחזור לאנגליה. הוא יכול ללון בבתי מלון או אצל חברים, אבל הוא רוצה מקום לו יוכל לקרוא בית. יש לו עבודה באיזור ונכס משלו שיוכל להביא להזדמנויות רבות לפגישות עם בני המשפחה".

וואלה! סלבס לא צריכה אחוזה מפוארת, בשלב הזה גם קרטון עמיד במחיר סביר יהיה בסדר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully