וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשק מסוג אחר: התרומה הסודית של קובי פרץ לחיילי צה"ל

עודכן לאחרונה: 26.11.2023 / 12:56

כמו רוב האזרחים במדינת ישראל, גם הסלבס של הביצה המקומית בארץ מגייסים תרומות ודואגים להרים את המורל לכל מי שצריך, כמוהם גם הזמר קובי פרץ שדאג לתרומה מיוחדת עבור חיילי צה"ל

עם פרוץ מלחמת חרבות הברזל ב- 7 באוקטובר, אזרחים רבים התגייסו גם למילואים אבל גם כדי למלא את החור שהשאירה הממשלה בטיפול בכל האוכלוסיות שנפגעו כתוצאה מהשבת השחורה. בין האזרחים המודאגים והמסורים היו גם סלבס רבים שניצלו את הבמה שיש להם לעשיית טוב, ואמנים שדאגו להרים את המורל בבסיסים ולמפונים מהדרום והצפון.

חלק מהתרומות שגוייסו היו בין היתר של מזון, הלבשה וגם של ציוד צבאי כדוגמת אפודים טקטיים שהיו חברים בימים הראשונים ללחימה. אחד מהסלבס שהתגייס וגם גייס אחרים הוא הזמר קובי פרץ, שבימים אלו עסוק לא מעט בנסיעות בין הבסיסים השונים כדי לשיר ולשמח חיילים.

אך מסתבר שבזמן שנותר לו בין כל ההופעות, פרץ גם דאגו לחמש את החיילים בציוד נוסף- תפילין. הזמר גייס מעל למיליון שקלים מתרומות בארץ ובחו"ל ורכש בעזרת הכסף כ- 600 יחידות שהגיעו אל חיילי צה"ל.

במהלך ימי הלחימה התבטא פרץ לא פעם באמירות שונויות במחלוקת: "כהנא ורחבעם זאבי צדקו בכל מילה. עכשיו מה שנשאר זה למחוק ולהשמיד את כל זרע עמלק כי זה ציווי מהתורה שלנו. מבחינתי כהנא צדק בכל מילה שאמר. כנ"ל גם רפול, גנדי וחבריהם שאמרו את האמת ובחרו להתעלם מהשמאל ומהימין גם יחד. כיהודים יש לנו ציווי מהתורה למחוק ולהשמיד את כל זרע עמלק", פרסם בחשבון האינסטגרם שלו.

בסטורי נוסף שהעלה, כתב הזמר על מפגינים שהפגינו נגד המלחמה בעזה: "תגידו לי, אתם שם בקפלן, יא אפסים שכמותכם. על מי ומה בדיוק אתם מפגינים למען המחבלים ששחטו וטבחו בילדים, חיילים, נשים ותינוקות שלנו?".

"אני קורא לממשלת ישראל לשלול לכל המזבלה שנמצאים שם את האזרחות ולשלוח אותם לא לעזה חלילה כי בקרוב עזה בעזרת השם תחזור להיות של ישראל. כל המפגינים שתומכים בעזה צריכים לשלוח אתכם לאלף עזאזל כלבים בוגדים מסריחים שכמותכם. חייבים להקיא אתכם מארץ ישראל", כתבה בנחרצות.

בעקבות המצב עמותת נט"ל מתגברת את קו הסיוע 1-800-363-363 או באתר האינטרנט של העמותה. הקו מעניק סיוע נפשי לכל מי שחש לחץ, חרדה וזקוק לתמיכה וסיוע נפשי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully