וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשיכה הלאה: ג'יזל נצפתה (שוב) עם בחור חתיך בקוסטה ריקה

עודכן לאחרונה: 26.11.2023 / 14:42

רק לאחרונה דוגמנית העל ג'יזל בונדשן שיתפה את העולם בקשיים שהיא עברה אחרי הגירושים מכוכב ה- NFL טום בריידי, ועכשיו היא נצפתה מבלה בחברתו של בחור חטוב במיוחד, ולא בפעם הראשונה. וואלה! סלבס לומדת לעוף

כמו אמריקאים רבים, לכבוד חג ההודיה שהתקיים בארה"ב במהלך סוף השבוע האחרון, הסלבס חגגו וגם יצאו לבלות. מי שמתברר ניצלה את החופשה כמו שצריך היא דוגמנית העל ג'יזל בונדשן, שנצפתה עם לא אחר ממאמן הג'יו-ג'יטסו שלה, חואקים ולנטה. וזו לא הפעם הראשונה שהשניים מבלים יחד.

השניים נצפו במהלך שבוע שעבר (רביעי), יום לפני ערב החג, בנופש בקוסטה ריקה יחד עם ילדיה של בונדשן אותם היא חולקת עם שחקן הפוטבול טום בריידי: בנג'מין (13) ו-וויויאן (10). הארבעה נפשו מספר ימים במדינה הפסטורלית.

על פי הדיווחים באתרי הרכילות, הם שם לפחות מיום שלישי בבוקר אחרי שנצפו מטיילים על אחד החופים. את החזרה הביתה הם תזמנו לחמישי בבוקר, רגע לפני ארוחת החג שעדיין לא ברור אם עשתה הדוגמנית גם את ערב החג עצמו יחד עם ילדיה או אם הם חתכו את תרנגול ההודו המפורסם עם אביהם.

לא מדובר בפעם הראשונה בה מבלה בונדשן יחד עם ילדיה ומאמן הג'יו-ג'יטסו. בפעם הקודמת שראינו אותם יחד זה היה בשנה שעברה, שנפשו גם כן בקוסטה ריקה, ממש הנוסע המתמיד. עוד לפני כן, הם העלו סרטון משותף שלהם מתאמנים במכון: "תודה על היותך מורה מדהים. הפכת את האימונים לכיף טהור!", כתבה הכוכבת. השניים מכירים כבר כמה שנים טובות, ולא רק מהאימונים.

ולנטה ובונדשן מכירים כבר לפחות שנתיים וחצי, אחרי שנפגשו כנראה בהפקת אופנה משותפת וסקסית במיוחד. בנוסף, דוגמנית העל גם רשמה את ילדיה להתאמן אצל מאמן אומנות הלחימה. בעבר מקורבים לכוכבת הבהירו שהשניים רק ידידים, אך היו מי שתהו על היחסים ביניהם: "הקשר ביניהם תמיד נראה מוזר, ויום אחד הנישואים שלה פשוט נגמרו", רמזו שהוא היה הסיבה לגירושים מבריידי.

בשבוע שעבר (א') העלתה בונדשן פוסט שגרם לעוקבים לתהות האם מדובר במסר מוצבן והאם יש קשר לפרידה שלה משחקן הפוטבול: "אנחנו לא רואים את המאבקים השקטים, את הפחד, את המכשולים, את שברונות הלב או את העליות והמורדות היום יומיות".

וואלה! סלבס נופשת במרפסת אם היא מצליחה להתגלגל מהספה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully