וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בצל המלחמה: הבת של גלית גוטמן וזיו קורן מתגייסת

עודכן לאחרונה: 23.11.2023 / 15:26

ייתכן שמי שהגיעו היום אל שערי לשכת הגיוס הצליחו לזהות בין המתגייסים הטריים להוריהם פנים מוכרות, כשהדוגמנית הצעירה אמה גוטמן, בתם הקטנה של גלית גוטמן והצלם זיו קורן, התגייסה הבוקר לצה"ל

אמה גוטמן מתגייסת לצה"ל. אינסטגרם, צילום מסך
אמה גוטמן מתגייסת לצה"ל/צילום מסך, אינסטגרם

לגייס ילד או ילדה לצבא ההגנה לישראל זה תמיד דבר מרגש, אבל אין ספק שבזמנים כאלו כשמדינת ישראל נתונה במלחמה, המאורע הופך למרגש ומעורר חששות אפילו יותר.

הבוקר (ה') הגיעו אל לשכת הגיוס בתל השומר כאלו שעלו בפעם הראשונה על מדים, או בשמם המוכר בצה"ל-"צעירים", ואם השעה המוקדמת או הלחלוחית בעיניים לא גרמו לכם שלא לראות, אז גם המגישה והדוגמנית גלית גוטמן והצלם זיו קורן היו שם כדי ללוות את בתם הקטנה אמה, שעלתה על מדים ובשעות אלו ממש כבר נמצאת בתחילתה של הטירונות.

את התיעוד המרגש של הפרידה בין האם לבת לקראת העלייה לאוטובוס דאגה לתעד האחות הגדולה שירה, שהעלתה את התמונה של השתיים לעמוד האינסטגרם שלה וכתבה: השמש שלנו מתגייסת היום. בהצלחה אמוש אהובתי".

כזכור, גם גוטמן האם שירתה בצה"ל במהלך קריירת הדוגמנות שלה, כשקולגות אחרות שלה ויתרו על השירות הצבאי ואף ישבה בכלא צבאי על עישון סמים. נקווה שהתפוח נפל ממש רחוק מהעץ לפחות במקרה הזה, כיוון שבתחומים אחרים אמה הלכה לגמרי בדרכה של אמה כשהחלה גם היא קריירת דוגמנות בגיל צעיר והספיקה להופיע על לא מעט סטים של צילומים ומסלולי אופנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully