וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה לא תחנת דלק פה": נורת' ווסט יורדת על האקס של אמא שלה

עודכן לאחרונה: 23.11.2023 / 13:30

אם יש מישהי שיכולה למוטט את אמפריית הקרדשיאן בעשר אצבעות ולשון חדה זאת כנראה הנפו בייבי החביבה על כולם, נורת' ווסט, שבשתי הזדמנויות שונות ומול קהל ענק השחירה על הכוכבים הגדולים ביותר של הוליווד. וואלה! סלבס שמה פס

החיים בעין הציבור מהרגע הראשון שמגיחים לעולם בטח לא פשוטים מהמון סיבות. מי שמצליחה להתמודד עם כל תשומת הלב כל פעם מחדש עם גישה לא מתנצלת, היא בתם של כוכבת הריאליטי קים קרדשיאן והראפר קניה ווסט, נורת' ווסט בת ה-10.

בפרק החדש של משפחת קרדשיאן הבת הצעירה הופכת למבקרת הגדולה ביותר של אמה במדידות לבגד הנבחר לטקס המט גאלה 2023, שהוקדש כולו לאייקון האופנה המנוח, קרל לגרפלד. אבל קרדשיאן לא הייתה היחידה שחטפה ביקורות נוקבות מבתה.

השתיים ישבו לצפייה משותפת בטקס ותוך כדי אכילת הפופקורן, ווסט הצעירה לא יכלה לעצור את עצמה מלהגיד בדיוק את מה שהיא חושבת על הבחירות האופנתיות של הכוכבים הגדולים ביותר בהוליווד עם אטיטוד ודעות נחרצות ביותר.

"כל מה שנורת' רוצה לעשות זה לדרג את האאוטפיטים של אנשים, והיא אוהבת להיות ביקורתית", סיפרה כוכבת הריאליטי ואז השוותה את בתה לשחקנית המנוחה עם הדיבור החצוף, "נורת' היא כמו ג'ואן ריברס אם תשאלו אותי. ואי אפשר לקחת ברצינות ירידות מילדה בת 10, אז אני לא לוקחת ללב, אבל זה כן צובט לפעמים", הודתה.

זאת לא הפעם היחידה שווסט פתחה פה על תלבושות טקס המט האחרון. ווסט הספיקה גם לשבת יחד עם בת דודתה, בתם של קורטני קרדשיאן וסקוט דיסיק, פנלופה דיסיק, והשתיים לא ריחמו על התלבושות השנויות במחלוקת.

כשראו את תחפושת החתול האנושי של השחקן ההוליוודי ג'ארד לטו השתיים החליטו שמדובר בשוק ולא בשיק: "זה קרינג'". הסיבה לתלבושת המטרידה היא החתולה האגדית שופט, שהייתה בת לווייתו של לגרפלד ועדיין חיה על ההון שלו עם משרתים ופאר. כן, החתולה. ביקורת מעניינת נוספת הייתה מכוונת לכיוונו של הקומיקאי פיט דיווידסון, שלא הצליח לעמוד בסטנדרטים של נורת' הצעירה, שלא ריחמה על האקס של אמה: "אני שונאת את זה, אתה במט גאלה פיט, לא בתחנת דלק", הטיחה.

וואלה! סלבס הייתה מנסה להחליף בגדים אבל היא כבר לא מצליחה לצאת מהפיג'מה, שהייתה פעם גדולה עלייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully