וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיקה של הביוקר: כוכבי הלוטוס הלבן מאשרים את הזוגיות

עודכן לאחרונה: 23.11.2023 / 10:31

אחרי לא מעט שמועות על הרומן המסקרן שהתפתח מאחורי הקלעים של סדרת המופת "הלוטוס הלבן", עכשיו סוף סוף מגיעות ההוכחות כשמייגן פאהי וליאו וודול נתפסו מתנשקים ברחובות ניו יורק. וואלה! סלבס פוצי מוצי

אחרי לא מעט שמועות סביב הרומן המסקרן ביותר שהתפתח בין כוככבי העונה השנייה של הסדרה "הלוטוס הלבן", מייגן פאהי (33) ששיחקה את דמותה של דפני וליאו וודול (27) ששיחק את דמותו של ג'יימס, עכשיו סוף סוף השניים מאשרים את הזוגיות עם תמונות דביקות במיוחד.

זוג הכוכבים נתפסו על ידי צלמי הפאפרצי כשהם מסתובבים יחדיו ברחובות ניו יורק מוקדם יותר השבוע (ג') אחרי שופינג בזארה וספורה. כמובן שתמיד צריך לחגוג הצלחות קטנות ובסיום הרכישה המוצלחת, בזמן שהם מחכים שאור רמזור הולכי הרגל יתחלף לירוק, חלקו נשיקה פומבית במיוחד.

שמועות על הזוגיות התחילו כבר בחודש ספטמבר בשנה שעברה אחרי שהשחקן העלה תמונה קבוצתית ממאחורי הקלעים של הסדרה לחשבון האינסטגרם שלו. בתמונה עצמה נראה שאחת מהאצבעות של וודול נמצאת בפיה של פאהי, בהחלט בחירה מעניינת.

אם זה לא היה מספיק כדי לגרום למעריצים להתחיל לחשוד, גם תגובת השחקנית לפוסט הייתה חשודה: "אני אוהבת אותך! אני אוהבת את התמונות האלה! אני אוהבת אותך!", בתוספת של אימוג'י ששולח נשיקה כמובן. לתגובתה ענה וודול: "אוהב אותך בחזרה", לצערנו ההתכתבות מאז נמחקה כמו גם התמונה המדוברת.

מייגן פאהי עם ליאו וודול. Dave Benett, GettyImages
מייגן פאהי עם ליאו וודול/GettyImages, Dave Benett

בנוסף, השניים גם הגיעו בחודש פברואר האחרון להופעה ציבורית משותפת שרק הגבירה את החשדות שכבר היו קיימים לפני כן, אל טקס פרסי הסאג שנערך בלוס אנג'לס ועל פי הדיווחים היו צמודים מתמיד במהלך הערב.

כשהכוכבת התארחה בתוכנית "Watch What Happens Live" היא נשאלה על ידי מעריץ חטטן בעניין השמועות: "אני לא מנשקת ומספרת! נו באמת חברים", ענתה. כמובן שהמגיש אנדי כהן לא התכוון לשחרר בכזאת קלות את ההזדמנות: "זה יהיה מופלא, כולנו נשמח כל כך".

"אתם תשמחו? אז בשבילכם אני אגיד, כן בטח", אחרי שהקהל השתולל השחקנית דאגה לכבות את ההתרגשות מהר מאוד: "אני צחקתי! רק כי רציתם שאגיד את זה, אז אמרתי את זה", ואם יגידו לך לקפוץ מהגג?

וואלה! סלבס ניסתה להצטלם עם הדייט שלה, אבל גם המצלמה לא הצליחה להכיל את החפירות שלו והתפוצצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully