וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דניאל גרינברג: "רגע של שמחה לא בא על חשבון כאב של אחר"

עודכן לאחרונה: 22.11.2023 / 15:26

הניסיון לחזרה לחיים אחרי הכאב הגדול שהגיע בעקבות המלחמה מלווה בהמון רגשות מעורבים בין חגיגות החיים להנצחת הנופלים. אושיית הרשת דניאל גרינברג החליטה לפתוח את הנושא השנוי במחלוקת ויצאה להגנתה של משפיענית שחטפה ביקורות

דניאל גרינברג מעודדת חזרה לחיים/אינסטגרם. צילום מסך

מאז ה- 7 באוקטובר עוצמותיהן של הרגשות מגיעות בצורות חזקות ולא מוכרות לעיתים, ולפעמים המעבר בין אבל עמוק לצחוק ושמחה יכול לקרות ברגע שמוכיח כמה היצר ההישרדותי ומנגנוני ההגנה שלנו חזקים. בנוסף לסערת הרגשות, מתלווה לחייהם של רבים גם אשמה גדולה כשהם עושים את הצעדים הראשונים שלהם בחזרה לשגרה, שלפעמים מגיעה גם עם הרמות גבה מהסובבים.

בעקבות ביקורות שחטפה אחת מהמשפיעניות שחגגה יום הולדת לבנה, העלתה אושיית הרשת דניאל גרינברג רצף של סטוריז בהם יצאה להגנתה: "מה שעובר עלינו במדינה, וכל מה שהמדינה הזאת עוברת זה פשוט אסון אחד גדול", פתחה גרינברג עם הבהרה והמשיכה: "נתקלתי אתמול במשפיענית שהחליטה לחגוג יום הולדת לבן שלה, יום הולדת מושקעת, להזמין את החברים שלו, או לעשות לו את הקונספט שהוא באמת אוהב, ובאמת לעשות לו על הלב, להזמין אנשים ולחגוג לו כמו שצריך. והיא קיבלה המון ביקורות של: "איך את מעיזה לחגוג?" תקשיבו תעשו את ההפרדה".

אושיית הרשת המשיכה והסבירה את עמדתה: "ילד שצריך לחגוג יום הולדת ממש לא אשם במה שקורה במדינה, ואם אמא שלו מחליטה לשמח אותו ולחגוג לו אז אני חושבת שזה מדהים ושזה בכלל לא מקום שצריך לבקר אותה על זה כי בואו, המצב באמת חרבנה".

"זה לא כיף, לא כיף לראות כל יום עדכון על חייל שנהרג או באמת זה מסוג האוויר שמורידים את כל האוויר לאורך כל היום אבל אנחנו צריכים להמשיך לחיות, אנחנו צריכים להמשיך לחיות לצד זה, לצד הכאב, לצד המועקה לצד הבשורות הרעות, לייחל לבשורות טובות. אבל אנחנו פשוט לא יכולים להישאר באיזשהו מקום של דאון".

בהמשך היא דיברה על הקשיים שהיא ועוד רבים חווים בתור עצמאיים ובעלי עסקים במשק: "כל בעל עסק רוצה לשמור על הבית שלנו, בסופו של דבר אנחנו לא שונים מאף בן אדם שרוצה לקום בבוקר ולהמשיך לעבוד כי צריך להתפרנס".

"היה לי חשוב להגיד לכם כי העניין עם היום הולדת של הילד מה זה חרה לי שאנשים צריכים לתת דין וחשבון על מה שהם עושים. אתם יכולים לראות אנשים שהלכו ליום הולדת או לא יודעת מה, הם גם יכולים לשמוח ממשהו ספציפי שירים להם את האנרגיות לצד זה שהלב שלהם מאוד מאוד כואב על מה שהמדינה שלנו עוברת".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

"זה הכי טבעי והגיוני בעולם להמשיך לחיות לצד כל הדבר הזה. אז תהיו טובים ותהיו חומלים ואל תהיו ביקורתיים ואל תהיו שיפוטיים. שורה תחתונה המטרה היא להעביר לכם: תפסיקו לבקר אנשים שמצליחים כן לראות נקודת אור בתוך כל החושך הזה".

"לאנשים שכן רוצים להרים לעצמם את המורל וכן רוצים שנייה ללכת ולהתאוורר ולשתות דרינק או לאכול פיצה או ללכת לקניון, זה בסדר. צריך לדעת לחיות ולהתמודד בסיטואציה הזאת ולנהל אותה ושלא תנהל אותנו. אני אוהבת אתכם", חתמה.

בעקבות המצב עמותת נט"ל מתגברת את קו הסיוע 1-800-363-363 או באתר האינטרנט של העמותה. הקו מעניק סיוע נפשי לכל מי שחש לחץ, חרדה וזקוק לתמיכה וסיוע נפשי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully