וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון סטון נפגשה עם בני משפחות החטופים: "אל תתמכו באלימות"

עודכן לאחרונה: 22.11.2023 / 13:11

הכוכבת ההוליוודית חשפה בחשבון האינסטגרם שלה שנפגשה עם משפחות שיקיריהם נחטפו לעזה בשבת השחורה וכתבה "הילדים שלהם נלקחו בשבי, הם איבדו את בני המשפחה שלהם". הסטורי של השחקנית הגיע בעקבות עסקת החטופים עם חמאס, שתכלול את שחרורם של כ-50 נשים וילדים

השחקנית שרון סטון חשפה בחשבון האינסטגרם שלה שנפגשה עם בני משפחות החטופים. הכוכבת ההוליוודית העלתה סטורי מהמפגש המרגש וכתבה ל-3.8 מיליון העוקבים שלה "פגישה עם אנשים שילדיהם נלקחו בשבי והם איבדו את בני המשפחה הקרובים שלהם. אל תתמכו באלימות".

על פי ה-Daily Mail, פרסום הסטורי הגיע בעקבות הדיווחים על עסקת החטופים עם חמאס, במסגרתה ארגון הטרור ישחרר כ-50 נשים וילדים שנחטפו לעזה בשבת השחורה.

כצפוי, חשיפת המפגש המרגש גררה תגובות של פעילים פרו פלסטיניים שמיהרו לגדף את השחקנית כיוון שבחרה להיפגש עם ישראלים. לצידם, היו גם מי שהודו לה על המהלך החשוב ועל העלאת המודעות לאסון הגדול שפקד את מדינת ישראל.

שרון סטון. GettyImages
היא משלנו. שרון סטון/GettyImages

בחודש שעבר, עשרה ימים אחרי הטבח המחריד, התראיינה סטון ל- Extra והציגה ציור של ירושלים שתלוי בביתה. השחקנית לא הצליחה לעצור את הדמעות ואמרה: "זה רגע קשה. ביקרתי בעבר בכותל המערבי ואפשר לכתוב תפילה על פתק קטן. התפללתי לשלום והכנסתי את הפתק לקיר. ציירתי את ירושלים כי כשאני מבקשת שלום, אני לא רוצה שצד אחד ירצח ילדים בצד השני וירגיש שהוא הגיע להישג כלשהו. זה נושא כבד, אבל ילד זר לא יכול להיות האויב שלך".

מי שחשפה פרצוף אנטישמי היא השחקנית סוזן סרנדון, שפוטרה מסוכנות השחקנים בה הייתה מיוצגת. הפיטורים הגיעו אחרי שסרנדון הכחישה את הטבח של חמאס בישראל, הזדהתה עם המחבלים והקלה ראש בתקריות אנטישמיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully