וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נטע ברזני יוצאת להגנת נתניהו: "זכיתי בעוד אבא, ביבי זה אתה"

עודכן לאחרונה: 22.11.2023 / 12:10

כוכבת הריאלטי שהתבטאה בעבר לא פעם לטובת ראש הממשלה נתניהו עושה זאת שוב, ויוצאת להגנתו בסרטון טיקטוק חדש שהעלתה: "תרדו מהבן אדם, אתם רואים כמה שהוא נותן מעצמו וכמה קשה לו?"

נטע ברזני מגנה על נתניהו/צילום מסך טיקטוק

כוכבת הריאלטי ואושיית הרשת נטע ברזני כבר הצהירה בעבר לא פעם על אהבתה לראש הממשלה בנימין נתניהו והגנה עליו פעם אחר פעם, בין היתר במהלך ההפגנות כנגד המהפכה המשפטית. ואם היה נדמה לרגע שמלחמת הפתע הקטלנית שנפתחה ב-7 באוקטובר, שורת המחדלים והביקורות על ראש הממשלה ישנו את דעתה של הכוכבת, אז מסתבר שממש לא.

בסרטון שהעלתה אתמול (ג') לעמוד הטיקטוק שלה, ברזני יצאה להגנת ראש הממשלה על הביקורת שהוא מקבל בנוגע לאשמתו ואחריותו במחדל: "אני בטוחה שהרבה הולכים לצאת עליי אבל יש לי כמה דעות לשתף אתכם", פתחה הכוכבת שצפתה שדעתה כנראה לא מאוד פופולרית והמשיכה: "למה כשעוברים באיילון יש את השלט 'ביחד ננצח' ואז אחרי שני מטר 'ביבי אשם'? לא הבנתי, אם יחד ננצח אז מה הקשר ביבי אשם?".

"ממש חשוב לי שפשוט תרדו מהבן אדם, אתם רואים כמה שהוא נותן מעצמו וכמה קשה לו? אחרי המלחמה הזאתי שכולם יחזרו הביתה והכל יגמר בטוב ובשלום ויהיה לנו רק בשורות טובות, אז אני רוצה להגיד שזכיתי בעוד אבא- אבא אחד זה אבא שבשמיים, אבא שני זה האבא שהביא אותי לעולם כפרה עליו, ואבא שלישי זה מי שעכשיו נלחם למען המדינה, ביבי זה אתה", סיכמה ברזני את מונולוג הערצה ולא שכחה לשלוח קריצה ונשיקה. ובסרטון נוסף שהעלתה כמה שעות לאחר מכן היא צילמה את עצמה מזמרת "ביבי מלך ישראל חי חי וקיים", במצב רוח שנראה שקצת פחות מתאים לרוח התקופה.

בעקבות המצב עמותת נט"ל מתגברת את קו הסיוע 1-800-363-363 או באתר האינטרנט של העמותה. הקו מעניק סיוע נפשי לכל מי שחש לחץ, חרדה וזקוק לתמיכה וסיוע נפשי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully