וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסום ראשון: חתונה ממבט ראשון VIP

עודכן לאחרונה: 21.11.2023 / 15:35

אחרי שתוכנית הריאליטי של קשת 12 הצליחה להכיר בין לא מעט זוגות חדשים שחלקם הובילו גם לתחילת שושלת מרגשת עם ילדים משותפים, חתונמי חוזרת למסך והפעם עם שינוי מרענן ושמות שאולי הכרתם כבר לפני כן

אחד הדברים שכל אדם מחפש זאת אהבה, בין אם מדובר באנשים רגילים שחולפים על פנינו ברחוב, למי מאיתנו שיוצא מהבית, או אם מדובר בסלבס הכי גדולים שאפשר לחשוב עליהם. וכמובן שיחד עם זה מגיעה גם תחושת מיאוס מסצנת הדייטים הכושלים והמוזרים שהאפליקציות מביאות לחיינו.

יחד עם כל המחשבות והרגשות האלה אפשר להבין בקלות למה חתונה ממבט ראשון של קשת 12 הפך לריאליטי כל כך מצליח. אז לכל מועדון הלבבות השבורים, לוואלה! סלבס נודע כי במהלך הליהוקים שנמצאים בעיצומם בימים אלה אחר שבע זוגות, החל תהליך למציאת אחד נוסף.

עד עכשיו הרווקים והרווקות היו אנשים אנונימים לחלוטין עד לימים של שידורי התוכנית אבל לא עוד, בתהליך הנוסף והסודי, מתגלה שהפקת התוכנית מחפשת זוג של גבר ואישה שהם כבר שם דבר בכל בית בישראל, ויקחו חלק יחד עם שאר הזוגות האנונימים במסע למציאת אהבת אמת.

הקריטריונים לרווקים והרווקות הפוטנציאלים שיוכלו להתאים הם: מוכר וכמובן פנוי. אם חשבתם לנסות לגלות בעצמכם במי יהיה מדובר, אז תחשבו שוב, כי מעבר לכך שפניות כבר נעשו ללא מעט מפורסמים, הליהוקים הולכים להיות ברמת סודיות של הזמר במסכה.

מהפקת התוכנית נמסר: בימים אלה אנחנו לקראת סיום ההרשמה לעונה החדשה של חתונה ממבט ראשון. כמו תמיד, אנחנו מזמינים את כל הרווקים והרווקות בישראל להירשם. גם אם הם מפורסמים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully