וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התחממות בגזרה: נטלי אהרון vs קרין עליה

עודכן לאחרונה: 21.11.2023 / 11:34

המטח ששוגר לעבר איזור המרכז אתמול בערב הוציא ישראלים רבים מהמקלחת הישר לחדר המדרגות, וגם את מלכת היופי לשעבר קארין עליה שתיעדה את עצמה רצה במגבת וחטפה ביקורת מנטלי אהרון: "ברוב התמונות שלכן אתן בבגד ים קטקנטן"

קרין עליה רצה לחדר המדרגות במגבת/אינסטגרם צילום מסך

אם יש משהו שאף אחד לא מחכה לו בימים של שגרת החירום בה אנחנו נמצאים הוא הפגישה המביכה בחדר המדרגות אחרי האזעקה במגבת. אמש (ב') עם שיגור המטח למרכז, כוכבות רבות כמו עומר נודלמן, יובל כספית ועוד, מצאו את עצמן ממש בסיטואציה הזאת. ובדומה להן, גם מלכת היופי לשעבר קארין עליה.

הדוגמנית העלתה לסטורי בחשבון האינסטגרם שלה סרטון בו היא רטובה ועטופה במגבת בזמן שהיא נשמעת להנחיות פיקוד העורף ומתפנה למרחב המוגן שהיה הכי קרוב אלייה, ובמקרה הזה היה מדובר בחדר המדרגות של הבניין בו היא מתגוררת. מי שלא נשארה אדישה לתיעודים הרבים היא נטלי אהרון, אישתו של הזמר דודו אהרון.

"חולה עליכן שתופסת אתכן אזעקה במקלחת ואתן יוצאות עם מגבת לחדר מדרגות ופתאום מתביישות", כתבה בסטורי עוקצני במיוחד והמשיכה: שכחתן שברוב התמונות שלכן אתן בבגד ים קטקנטן או לבוש צנוע אחר… על מי אתן עובדות שאתן מתביישות פתאום חחחח. דייי אני לא יכולההה", התלוננה.

נטלי אהרון מלכלכת על קארין עליה. אינסטגרם, צילום מסך
נטלי אהרון מלכלכת על קארין עליה/צילום מסך, אינסטגרם
קרין עליה עונה לנטלי אהרון. אינסטגרם, צילום מסך
קרין עליה עונה לנטלי אהרון/צילום מסך, אינסטגרם

אם חשבתם בטעות שמדובר היה בסוף הסיפור אז תחשבו שוב כי הדוגמנית שהרגישה שהסטורי נכתב בהשראתה הגיבה: "סורי די אני לא יכולההה", חיקתה עליה את אהרון, "אבל למה יש נשים שצריכות לדבר על אחרים בשביל לקבל קצת תשומת לב?". עם כל הזירות איתן אנחנו מתמודדים בימים כאלה, אולי כדאי לחשוב פעמיים לפני שפותחים מלחמה נוספת.

בעקבות המצב עמותת נט"ל מתגברת את קו הסיוע 1-800-363-363 או באתר האינטרנט של העמותה. הקו מעניק סיוע נפשי לכל מי שחש לחץ, חרדה וזקוק לתמיכה וסיוע נפשי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully