וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מותר לאנשים לחשוב אחרת ממך": דנה ברגר מגיבה לרותם כהן

עודכן לאחרונה: 21.11.2023 / 10:18

בין כל התגובות הרבות שנכתבו על הסרטון מעורר המחלוקת שהעלה הזמר רותם כהן, הייתה גם תגובה אחת עם נימה קצת אחרת מכל השאר שהעלתה הזמרת דנה ברגר, לה הגיב הזמר בתשובה מפורטת במיוחד

למרות העזרה ההדדית והאחדות הגדולה שמורגשת בעם, מידי פעם צצים בתוך הבועה הזאת סדקים מתוך כעס או אידיאולגיות פוליטיות כאלה ואחרות שמזכירות לנו שרגע לפני השבת השחורה כולנו הרגשנו קרובים מתמיד למלחמת אחים.

אתמול (ב'), העלה הזמר רותם כהן לחשבון האינסטגרם שלו סרטון שהפך ויראלי ואליו מצורפת עדות של לוחם שחזר ממילואים יחד עם קטעים מתוך ההפגנה שהתנגדה למלחמה והפצירה בהפסקת אש: "אני חושזר ממילואים כבר 45 יום. אני באפטר לקחת את הכלבה שלי לים ביפו", סיפר החייל בהקלטה.

"אני יוצא מהים, ומחר אני חוזר לצבא כמובן, אבל אני צריך לצאת מהים. אני הולך עם נשק כי אני לא יכול להשאיר אותו בבית, זה נשק של המילואים. ופשוט אנשים ירקו עליי כשחזרתי הביתה, כי אני לוחם, כי אני חוזר עם נשק. חזרתי הביתה לקבור חברים שלי".

רותם כהן דנה ברגר. אינסטגרם, צילום מסך
רותם כהן דנה ברגר/צילום מסך, אינסטגרם

כהן כמובן לא יכל להישאר אדיש לסיטואציה הקשה: "אני מתבייש. פשוט מתבייש!!! יש לי בעזה חברים ומשפחה והלוואי וזה לא יגיע אליהם, שהם מקריבים עצמם בשביל כפויי טובה כאלו", כתב הזמר וניסה ליצור קשר עם אותו האיש שהקלטתו הופצה: "מישהו מכיר את חייל המילואים?".

הפרסום המדובר גרר תגובות רבות כמו: "אתה בן אדם מדהים אחי מעריך את זה שאנשים כמוך שומרים עליי", "חייל יקר מחבקת אותך מרחוק אתה מדהים וגאווה. מתביישת שיש כאלו במדינה הזאת", ו- "להעיף אותם לעזה", בשלל וריאציות שונות.

בין כל אותם מגיבים הייתה גם הזמרת דנה ברגר, שבחרה בגישה אחרת בהתייחסות לנושא הרגיש: רותם יקר, מותר לאנשים לחשוב אחרת ממך, זה לא הופך אותם לבוגדים. גם אם הם חושבים ממש אחרת ממך זו עדיין זכותם".

"נשבר הלב להמשיך לראות פוסטים מפלגים. זה זמן של יחד ללא קשר לדעות פוליטיות. רוב העם מבין את זה ומרפא כעת את האפלה הגדולה שנפלה עלינו בעזרת אהבה. אני ממש מציעה שגם אנחנו נתרכז בזה עכשיו. אוהבת אותך", סיימה בנימה מאחדת.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
דנה ברגר עונה לרותם כהן. אינסטגרם, צילום מסך
דנה ברגר עונה לרותם כהן/צילום מסך, אינסטגרם

"היי יקירתי, לצערי אנחנו מכירים, אבל לא מספיק כדי שתדעי שאני אוהב אדם בגרעין שלי. אם לך נשבר הלב מפוסטים מפלגים אני מניח שעברת שנה לא פשוטה טרום המלחמה. כמוני כמוך", השיב לה כהן, ""עֵ֤ת לֶֽאֱהֹב֙ וְעֵ֣ת לִשְׂנֹ֔א עֵ֥ת מִלְחָמָ֖ה וְעֵ֥ת שָׁלֽוֹם" אמר קהלת".

"אבל כשהמדינה שלי נמצאת במקום של מלחמה אמיתית על קיומה בארץ ובעולם, בימים שמסמנים צלב קרס על בתים של יהודים, בימים שהדגל שלך מסמן אותך כמטרה ולא מסמל אותך כמדינה, ראוי שתפסיק לחשוב על מה יש בצד השני", כתב.

"הוידאו הזה הוא כאב מזוקק של חייל שחוזר מ40 יום הביתה משדה קרב, להלוויות של חבריו, ויורקים עליו כי הוא הוא מגן עלינו, אני לא מצליח לראות בזה "דעה שונה משלי". אני כן רואה בזה שנאה עצמית, בגידה, ניתוק מדאיג. אני למדתי שלא כולם יאהבו אותי וזה ממש בסדר, ומה7.10 למדתי לא רק את זה".

רותם כהן עונה לדנה ברגר. אינסטגרם, צילום מסך
רותם כהן עונה לדנה ברגר/צילום מסך, אינסטגרם

"למדתי שיש כאלו שלא משנה מה אני אעשה, שאיפת חייהם היא שאני אכחד מהעולם הזה.
הוידאו הזה לא בא לפלג. הוא בא למרקר בטוש הכי זוהר שאפשר, את אלו שצריך להוקיע מתוכינו.
אני מבין שמשעמם להם. אפשר במקום זה ללכת ולעשות משהו טוב לבני אדם במקום לבזבז זמן על חיות אדם. אוהב אותך דנה", חתם הזמר בדומה לאיך שסיימה ברגר את דבריה.

בעקבות המצב עמותת נט"ל מתגברת את קו הסיוע 1-800-363-363 או באתר האינטרנט של העמותה. הקו מעניק סיוע נפשי לכל מי שחש לחץ, חרדה וזקוק לתמיכה וסיוע נפשי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully