וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דניאל עמית נגד נגה ניר נאמן: "האשימה אותי בהונאה. תתנצלי"

עודכן לאחרונה: 20.11.2023 / 21:04

אושיית הרשת ובלוגרית האוכל דניאל עמית העלתה לחשבונה סטורי זועם בו האשימה את מגישת החדשות כי האשימה אותה בניסיון להונאה: "חשבה שיש לה אייטם והאשימה אותי בגניבה, תתנצלי!"

דניאל עמית נגד נגה ניר נאמן/צילום מסך אינסטגרם

כבר בימיה הראשונים של המלחמה שפרצה ב-7 באוקטובר בעקבות מתקפת הטרור הרצחנית של החמאס כוכבים ואושיות רשת רבים ורבות התגייסו למען המטרות השונות, החל מהסברה ועד גיוס תרומות וכספים וגם העלאת המודעות לנושא השבויים והחטופים. בלוגריות רבות עצרו את פעילותן השוטפת לטובת העניין, כמו עסקים רבים ברשת, ובימים האחרונים שבות לאט לאט לעבודתן עם קוד הקופון המוכר.

כחלק מהניסיון לשלב בין החזרה הזו לשגרה למצב החירום שעדיין נמצאים בו, חברות רבות שעובדות עם אותן אושיות החליטו לתרום מהרווחים מהמוצרים שימכרו לטובת מטרות שונות, וכך גם אחת החברות שאיתה עובדת אושיית הרשת דניאל עמית שהכריזה כי תתרום חלק מהסכום של כל קניית דסקית להעלאת המודעות לשבויים ולנעדרים עבור מטה המשפחות.

היום (ב') קיבלה עמית שיחת טלפון מכתבת הצרכנות נגה ניר נאמן, שלטענתה של אושיית הרשת האשימה אותה כי היא חלק מהונאה כיוון שלא מצאה תיעוד לכך שהחברה אכן תרמה מהרווחים שלה עבור מטה המשפחות של החטופים והנעדרים. בסטורי שהעלתה דניאל לחשבון האינסטגרם שלה היא סיפרה על השיחה שעוררה את זעמה, לאחר שניר נאמן התקשרה אליה ושאלה אותה לגבי אותו שיתוף פעולה עם החברה: "אני רועדת מעצבים. היא אומרת לי- 'או שגם אותך הונו או שאת שותפה להונאה'".

"ראינו שאת מפרסמת דיסקיות מחברה שנקראת מייב ואני דיברתי עם מטה החטופים והם לא קיבלו שום כסף מהתרומה שאת מפרסמת", המשיכה וסיפרה עמית על השיחה בין השתיים, "התקשרתי להדס ממייב שאמרה לי שהשם על החשבונית הוא טל בע"מ. הוספתי את נגה ניר נאמן ואמרתי לה- 'חיים, את לא ראית את החשבונית כי החברה קרויה על שם אחר בחשבונית'. אמרתי לה שאולי בפעם הבאה אל תתקשרי לאנשים כי את חושבת שיש לך אייטם ולהאשים אותם בגניבה. קודם כל תבררי".

שיחת הוואטסאפ בין דניאל עמית לנגה ניר נאמן. אינסטגרם, צילום מסך
שיחת הוואטסאפ בין דניאל עמית לנגה ניר נאמן/צילום מסך, אינסטגרם

לטענתה של עמית השיחה בין השתיים לא הסתיימה בטונים טובים והמשיכה למריבה סוערת: "היא מנסה להקטין אותי בטלפון, היא אמרה לי 'חתיכת ילדה חוצפנית'. צעקתי עליה ואמרתי לה אולי תתנצלי שהאשמת את הדס בגניבה", והמשיכה: "אני בחיים לא הייתי כל כך בשוק וכל כך בהלם מאנשים שרוצים למצוא אייטמים ומתלבשים על אנשים שבאמת תרמו. כמובן ששלחתי לה את החשבוניות של התרומה והיא כתבה 'יופי אני שמחה שבאמת תרמת' ".

אושיית הרשת העלתה גם צילום מסך עם השיחה שהתנהלה בוואטסאפ בינה לבין ניר נאמן, לאחר ששלחה לה את החשבוניות כהוכחה לכך שנעשתה התרומה וכתבה לה: "חשבונית על התרומות. תתביישי לך". נאמן השיבה לה: "יופי שמחה שהכסף באמת נתרם", אך זה לא הספיק עבור עמית שדרשה ממנה התנצלות: "ומה עם סליחה על זה שהאשמת אותי ואת החברה בגניבה מבלי לדעת? גם אם זה לא כתבה, זה היה בטלפון", כתבה לה. יש לציין שלא ברור אם השיחה המשיכה ביניהן לאחר מכן, כיוון שבזאת הסתיים צילום המסך שהעלתה עמית.

מחדשות 13 נמסר בתגובה: אנו מודים למשפיענית דניאל עמית שקידמה והעלתה לדיון ציבורי את
את נושא הכתבה של נגה ניר נאמן במהדורה הערב, במסגרתה היא חושפת כיצד יצרני דיסקיות תפסו טרמפ על המטרה הטובה של תרומה למטה משפחות החטופים. המערכת פנתה בין היתר, לדניאל עמית בשיחה פרטית, בעקבות מידע שהתקבל שלשמחתנו במקרה שלה התברר כלא נכון. כולם מוזמנים לצפות בתחקיר המלא במהדורה המרכזית הערב ב- 20:00.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully