וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ניצול ציני של המצב": סתיו קצין העלתה פוסט וחטפה ביקורות

עודכן לאחרונה: 20.11.2023 / 10:27

פיינליסטית האח הגדול, ומי שלדעת רבים עשתה את העונה כולה, כבר רגילה כנראה לעורר שערוריות. אומנם זה קרה יותר כשהיתה בבית, אבל גם עכשיו בלי להתכוון, זה קרה גם מחוצה לו כשפוסט שהעלתה גרר שלל תגובות זועמות

בדרך כלל שמסתיימת עוד עונה של "האח הגדול" מי שהיו דיירי הבית מתחילים לקצור את הפירות, ולנצל היטב את 15 דקות התהילה שלהם בהובלת קמפיינים חדשים ובעיקר בעבודה ברשתות החברתיות. העונה האחרונה שהסתיימה סומנה ככזו שיצאו ממנה לא מעט דיירים בולטים, אך כמו בהרבה מקרים אחרים, גם כאן המלחמה שנפתחה ב-7 באוקטובר טרפה את הקלפים.

תשומת הלב הציבורית, באופן ברור ומוצדק, הוסתה במהירות ממריבות על מי באמת הייתה צריכה לנצח בגמר האח לטובת התעסקות במלחמה שנכפתה עלינו, ותעשיית הבידור נעצרה כמעט באופן מוחלט. אין אירועים והשקות נוצצות כפי שאנחנו רגילים אליהם בשגרה, וגם "קוד הקופון" המוכר והעבודה ברשת חוזרים לאט לאט רק בשבוע האחרון.

סתיו קצין, שהייתה מהכוכבות הבולטות של העונה, אם לא הבולטת שבהם, מטפחת עמוד אינסטגרם עם מאות אלפי עוקבים. אתמול (א') היא העלתה פוסט עם סרטון שלה לובשת בגד חשוף במיוחד, ובו פירגנה לכל הצוות שעומד מאחוריה ועוזר לה לטפח את הלוק שלה וכתבה: "מאחורי כל סרטון כזה ברשת עומדים מאפרים, מסרקים, מעצבים, מעצבי שמלות, צלמים, עורכי ווידאו ועוד שרק רוצים להתרפנס בכבוד גם בזמן המלחמה!".

התגובות שקיבלה סתיו קצין לפוסט שהעלתה. אינסטגרם, צילום מסך
התגובות שקיבלה סתיו קצין לפוסט שהעלתה/צילום מסך, אינסטגרם
התגובות שקיבלה סתיו קצין לפוסט שהעלתה. אינסטגרם, צילום מסך
התגובות שקיבלה סתיו קצין לפוסט שהעלתה/צילום מסך, אינסטגרם

קצין, שכנראה כבר צפתה את התגובות הזועמות, דאגה לציין: "אה כן, ואני לא קיבלתי שקל על זה. אהבת חינם בלי שיפוטיות". אבל למרות ההבהרה היו מי שעדיין פחות התלהבו מהפרגון לצוות המסור שלה, ודאגו להעביר לה את המסר היטב בשלל תגובות כועסות שנכתבו לפוסט, כשלא ברור אם מה שהפריע למגיבים יותר היה "חוסר הצניעות" שבלוק שבחרה או העיתוי שבו העלתה אותו.

"אנחנו במלחמה, הילדים שלנו מתים ברגעים אלו ממש ואת חוזרת להבלי הבלים" כתבה אחת העוקבות ועוקב אחר הוסיף: "כולם מתחזקים ואת הולכת אחורה כדי לקלב לייקים ומעריצים". בתגובה אחרת לפוסט נכתב: "אלוהים מה נסגר איתך אנחנו במלחמה וחיילים נהרגים!!!" ובתגובה נוספת: "קצת צניעות לא תזיק לך 'צדיקה' ובמיוחד בימים קשים שעוברים על מדינתו וחיילנו ממש הזמן להצטלם ולחגוג, הזוי".

הפוסט כמובן לא הוסר, נכון לכתיבת שורות אלו, ועל אף שחלק מהתגובות נמחקו, יש לציין כי גם היו כאלו שהגנו על קצין: "זו הפרנסה שלה שת"פ, קצת זכויות על הבחורה. סתיו את בן אדם מהמם", כתבה אחת העוקבות ועוקבת אחרת הוסיפה: "סתיו יפה מהממת, תהני כמה שיותר תשימי פס על כולם, את לא עושה משהו שנוגע באף אחד את מהממת" ובעוד תגובה נכתב: "במקום לשפוט את הבחורה תגלו בגרות. כל אחת ואחד מביע את הרוגע שלו ואת נפשו במצב כזה בדברים שעושים להם טוב, למה לשפוט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully