וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ילד של אמא: אמו של הארי סטיילס מגינה על המייקאובר שלו

עודכן לאחרונה: 19.11.2023 / 15:42

הזמר הארי סטיילס עבר מייקאובר שהפך מהר מאוד לשנוי במחלוקת בקרב המעריצים עד שאמא שלו, אן טוויסט, יצאה להגנתו. ואיך המעריצים חושבים שכל זה קשור לטיילור סוויפט? וואלה! סלבס ספיחס

הזמר הארי סטיילס הצליח לעורר סערה גדולה ברשת ולא, זה לא בגלל שערורייה גדולה או אפילו שיר חדש שפרסם, אלא בגלל שינוי חיצוני אחד שגרם לפיצול קשה בקרב מועדון המעריצות של הזמר.

הסתפורת החדשה של הזמר, שהתדהר עד כה ברעמת שיער מרשימה במיוחד, היא גאלח בקו"ם שמאפיין כל חייל צעיר שרק מתגייס לצבא, לפחות בדמיון הישראלי. אחרי תגובות רבות כמו: "הוא הרס לי את החיים עכשיו", "חלק ממני אוהב את וזה וחלק בוכה על רצפת השירותים עכשיו" ו- "זה אומר שתשים עכשיו פאות?", אמו של סטיילס, אן טוויסט, החליטה להיכנס לאירוע.

"אם אתם לוקחים בחשבון שלהארי יש מורשת של חסד ושל שילוב של כולם ביחד, תמיד עשה כל מאמץ כדי לגרום לכולם להרגיש ששומעים, רואים אותם ומעריכים אותם בדיוק בגלל מי שהם, אז יש אירוניה בשליליות שמתגלה פה בתגובות על התספורת שלו. סליחה אבל אני לא מבינה את זה", כתבה האם.

בנוסף לתגובות שלקחו קשה את זה שהארי נראה כמו מלש"ב ביום הראשון לטירונות, התחילו לצוף ברחבי הטיקטוק תאוריות קונספירציה ממעריצה של הזמרת טיילור סוויפט על כך שהתספורת הגיע בעקבות שני שירים חדשים שהוציאה בתוך הגרסה המחודשת שיצאה לאלבום שלה, "1989".

בשיר Now That We Don't Talk, היא מתארת את הזמר: "הארכת את השיער, יש לך אייקונים חדשים", ומתארת סיטואציות שלהם יחד: "אני לא צריכה להעמיד פנים שאני אוהבת להיות על יכאטות גדולות". לאחר מכאן בשיר "Is it Over Now?", שחשוד שנכתב גם הוא על סטיילס היא מגוללת סיפור של בגידה: "חלמת על הפה שלי לפני שהוא קרא לך שקרן בוגדני".

שורה נוספת באותו השיר היא: "הבחורה החדשה שלך היא השיבוט שלי. אם יהיו לה עיניים כחולות אני מניחה שבסוף תצא איתה", שמעריצים רבים מייחסים לרצף הנשים הבלונדיות שהיו להן גם עיניים כחולות איתן היה הזמר במערכת יחסים אחרי שהוא וסוויפט הפרידו כוחות בתחילת 2013 אחרי חגיגות הסילבסטר, נפרדו ושברו את ליבם של מעריצים ומעריצות רבים.

וואלה! סלבס מנסה להוריד שיער אבל הוא צומח מחדש יום אחרי הגילוח כל פעם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully