וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא בעמדה להטיף מוסר": דניאל גרינברג מסתכסכת עם מפגין

עודכן לאחרונה: 19.11.2023 / 10:07

ככל שעוברים הימים והלחימה בעזה הולכת ומעמיקה, נראה שגם הקולות הקוראים להפסקת אש עולים יותר ויותר, ודניאל גרינברג החליטה שלא לעבור על זה בשתיקה. לאחר שתקפה את אחד המפגינים, היא זכתה לתגובה בחזרה: "את נשואה לאייל גולן. לא חושב שאת בעמדה להטיף לי מוסר"

דניאל גרינברג המפגין אלון לי גרין. אינסטגרם, צילום מסך
דניאל גרינברג המפגין אלון לי גרין/צילום מסך, אינסטגרם

אם לרגע שררה בארץ תחושת האחדות בעקבות המלחמה הקשה שאנו מתמודדים איתה, ככל שעובר הזמן צפים ועולים הקולות שמזכירים לנו שסעים שונים שקיימים כאן בארץ. בדומה לכל מבצע או מלחמה, גם הפעם צף שוב הקרע בין השמאל לימין, בעיקר לאור מה שנראה כמו התגברות ההפגנות של המתנגדים למלחמה בימים האחרונים, שמסעירות את הרשת.

במוקד הסערה הפעם עומדת הפגנה שכזו שתהקיימה בסוף השבוע, של פעילים שקראו להפסקת אש מיידית בעזה. מי שהתקשתה להתעלם מההפגנה, השולית יחסית, היא אושיית הרשת ובת הזוג של הזמר אייל גולן, דניאל גרינברג, שהחליטה להגיבל פגינים בעמוד האינסטגרם שלה. גרינברג העלתה סרטון של מפגין השמאל הקיצוני ומנהל שותף של תנועת "עומדים ביחד" אלון לי גרין מתוך אותה הפגנה ועלתה מולו למתקפה חריפה.

"פשוט שתוק אידיוט!", פתחה גרינברג את המניפסט והמשיכה: "החיילים שלנו נהרגים כדי לשמור עלייך בלילה שלא תקבל איזה טיל למוח... משפחות מדממות מדינה מרוסקת. אוף! הם מביאים לי עצבים. איפה הם חיים ריבונו של עולם? מאיפה האנרגיה בכלל לקום ולהפגין בהפגנה כזאת פאטית בתקופה כזאת? עלק רוצים שלום. עלק רוצים שיוויון. עלק חופש ועצמאות! לכו לגור בעזה בחייאת שחררו אותנו מהטמטום הזה שלכם כבר!"

הסטורי של דניאל גרינברג נגד המפגין אלון לי גרין. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של דניאל גרינברג נגד המפגין אלון לי גרין/צילום מסך, אינסטגרם
המפגין אלון לי גרין עונה לדניאל גרינברג. אינסטגרם, צילום מסך
המפגין אלון לי גרין עונה לדניאל גרינברג/צילום מסך, אינסטגרם

גרין החליט גם הוא שלא לשתוק, ותקף את גרינברג בחזרה: "אני עומד מאחורי כל מילה. רק שלום ישראלי- פלסטיני יביא לנו ביטחון. כמה פעמים כבר הבטיחו לנו ש"הפעם, שהמלחמה הזו (והיו 16 בעשור וחצי האחרונות), תביא לנו ביטחון?". יותר מדי. בסוף אנחנו חייבים להבין ששליטה צבאית על מיליוני אנשים היא לא דבר שאפשר לנהל, שזה מתפוצץ לנו בפנים באלימות".

"גם לך וגם לי יש אינטרס לליות בשקט ובביטחון, ורק שלום יוכל לעשות את זה" כתב. ואם לרגע היה נראה שהוא בחר בהזמנה לדיון ענייני, גרין בחר דווקא לסיים את דבריו עם עקיצה כלפי גרינברג: "חוץ מזה, את נשואה לאייל גולן. לא חושב שאת בעמדה להטיף לי מוסר".

כמובן שהריב בין השניים לא עצר שם, ואושיית הרשת העלתה סטורי נוסף לחשבון האינסטגרם שלה: "עוד עונה לי... אלמוש (מי שיודע מה ההגדרה)", פתחה עם הזמנה לגוגל, "ביום שתעשה עשירית ממה שאייל גולן עושה עבור אזרחים, החיילים ומדינה שלמה העולם שלך יראה אחרת... מבטיחה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
דניאל גרינברג משיבה לתגובתו של המפגין אלון לי גרין. אינסטגרם, צילום מסך
דניאל גרינברג משיבה לתגובתו של המפגין אלון לי גרין/צילום מסך, אינסטגרם

"בינתיים וכרגע אתה עסוק בלהפגין כמו בן אדם חסר חיים ולצעוק לשלום... אבל היי תיזהר חיימי, מחר מחרתיים זה שאתה כל כך רוצה שלום איתו לא ממש יחפש שלום איתך. עכשיו שמע איזה שיר חזק... המנון מדינה", חתמה עם דגל ישראל ולא שכחה להוסיף ברקע את שירו החדש של גולן שיצא על רקע המלחמה.

בעקבות המצב עמותת נט"ל מתגברת את קו הסיוע 1-800-363-363 או באתר האינטרנט של העמותה. הקו מעניק סיוע נפשי לכל מי שחש לחץ, חרדה וזקוק לתמיכה וסיוע נפשי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully