וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה קרה לה? השינוי המטורף שדוגמנית העל עשתה בפרצוף שלה

עודכן לאחרונה: 16.11.2023 / 14:38

דוגמנת העל אדריאנה לימה השיקה וודג' חדש לחלוטין שהביא איתו ביקורות ממעריצים רבים על השינוי המפתיע. אז מה גרם לאנשים לא לזהות אותה? וואלה! סלבס מתוחה

אם יש משהו שכבר התרגלנו אליו הוא שינויים גופניים של כוכבים רבים בהוליווד, שכל כמה חודשים קופצים על טרנד החדש ומשנים את כל האופי שלהם סביבו. מי שדווקא הצליחה להפתיע היא דוגמנית העל אדריאנה לימה, שהגיע לשטיח האדום עם שינוי לא צפוי.

המעריצים והגולשים הופתעו לגלות שפניה של הדוגמנית השתנו לחלוטין: "לא היה לי מושג שזה אותו בן אדם", כתב גולש אחד. גולש אחר הוסיף: "לא עיניי השועל וניתוח האף", בשילוב של אימוג'ים לא מאוד קשורים כמו גולגולת.

היו כאלה שלא האמינו שהדוגמנית עשתה ניתוח וניסו להציע אפשרויות חלופיות שיתנו סיבה לשינוי: "אולי זה איפור אחר, אתם תופתעו איזה שינוי יכול לעשות איפור אם שמים אותו בצורה מסויימת", כתבה גולשת שיכולה להיות דיילת ביוטי אחרי הפרשנות הזאת.

בתגובה לכל המבקרים, פרסמה לימה לסטורי בחשבון האינסטגרם שלה, סלפי ללא איפור: "אלה הפנים של אמא עייפה לנערה מתבגרת, שני ילדים לפני גיל ההתבגרות ועוד תינוק בן שנה שלומד ללכת, ושלושה כלבים. תודה על הדאגה", כתבה במה שיכול להשתמע כציניות.

וואלה! סלבס ניסתה לעשות קיצור קיבה אבל הוא נכשל כי היא המשיכה לאכול כרגיל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully