וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יד ביד על הדשא: המחווה המרגשת של כוכבי גולסטאר ליישובי העוטף

עודכן לאחרונה: 16.11.2023 / 13:06

כוכבי גולסטאר הקדישו את משחק הגמר שלהם לתושבי עוטף עזה בערב שהיה מלא במחוות מרגשות והרבה אורחים מיוחדים שהגיעו לשמח את ילדי העוטף ולחלוק כבוד ליישובים ולנופלים שנרצחו ב-7 באוקטובר

אלירז שדה גולסטאר/צלם רפי דלויה. יח"צ חד-פעמי
כוכבי גולסטאר מתגייסים למען ישוביי העוטף. רפי דלויה,
כוכבי גולסטאר מתגייסים למען ישוביי העוטף/רפי דלויה

אחרי אירועי השבת ב-7 באוקטובר נאלצו הניצולים מישוביי העוטף להתפנות מבתיהם לזמן לא ידוע. השגרה שלהם השתנתה לחלוטין, והילדים נאצלו להיעקר גם הם מהסביבה הטבעית שלהם, מה שפגע גם בתחביבים ופעילויות הפנאי שכל כך נחוצות עכשיו כדי להכניס שמץ של נורמליות למציאות שנכפתה עליהם.

אמש (ד') במשחק הגמר של תוכנית דוקו הריאליטי של HOT, "גולסטאר", הגיעו מאות מילדי העוטף לצפות במשחק ו- 20 מהם אפילו זכו לקחת חלק כשעלו על המגרש עם השחקנים לפני שריקת הפתיחה, שוחחו עם השחקנים והצטלמו לתמונה למזכרת מהחוויה המרגשת.

מי שהגיעו היו כמובן השחקנים, משתתפי הריאליטי שחזרו מאפריקה, שם צולמה התוכנית: ליאל קוצרי, שוקי ביטון, אלירז שדה, דוד דביר ועוד. אורחת מיוחדת נוספת הגיעה, הזמרת עדן בן זקן, שהיא גם אשתו של שוקי כזכור, יחד עם הבן המשותף שלהם, מישל.

כוכבי גולסטאר מתגייסים למען ישוביי העוטף. רפי דלויה,
כוכבי גולסטאר מתגייסים למען ישוביי העוטף/רפי דלויה
עדן בן זקן במשחק של כוכבי גולסטאר מתגייסים למען ישוביי העוטף. רפי דלויה,
עדן בן זקן במשחק של כוכבי גולסטאר מתגייסים למען ישוביי העוטף/רפי דלויה

מי שעוד נכחו הם משפחתו של כדורגלן העבר ליאור אסולין ז"ל שנרצח בטבח במסיבת הנובה שהייתה ברעים. בנוסף, השחקנים ערכו עוד מחווה מרגשת, כשעלו על המגרש עם חולצות מיוחדות שעל גבן התנוססו שמות היישובים שנפגעו במהלך האירועים הקשים והנוראיים של ה-7 באוקטובר במקום שמות המשפחה שלהם.

בעקבות המצב עמותת נט"ל מתגברת את קו הסיוע 1-800-363-363 או באתר האינטרנט של העמותה. הקו מעניק סיוע נפשי לכל מי שחש לחץ, חרדה וזקוק לתמיכה וסיוע נפשי.

  • עוד באותו נושא:
  • גולסטאר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully