וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סערה בארמון בקינגהאם: "הנסיך הארי ומייגן מרקל הם אנשים צבועים"

עודכן לאחרונה: 16.11.2023 / 11:28

בני הזוג ממשיכים להסתבך בשלל שערוריות ולהחזיק בתואר הזוג השנוא בבריטניה, כשהפעם מדובר בשיחת טלפון אינטימית שערכו עם המלך צ'ארלס, והודלפה לתקשורת כדי להציגם באור חיובי. וואלה! סלבס די כבר

הנסיך הארי ומייגן, המרקל משתתפים בטקס  ב-16 במאי 2023 בניו יורק. Kevin Mazur, GettyImages
פחות סיבות לחייך. הנסיך הארי ומייגן מרקל/GettyImages, Kevin Mazur

מוקדם יותר השבוע המלך צ'ארלס ציין את יום הולדתו ה-75. מי שהחליטו להרים טלפון ולאחל מזל טוב היו הנסיך הארי ומייגן מרקל, שניהלו עמו שיחה שהוגדרה בצהובונים בבריטניה כ"נקודת מפנה" במערכת היחסים השברירית בין בני המשפחה.

אלא שכעת נראה שגם שיחת הטלפון בין האב לבנו הייתה מתוכננת באופן בו בני הזוג יצטיירו בצורה טובה יותר בעיני הציבור ופרטיה הודלפו. על פי גורמים בארמון בקינגהאם, הארי ומייגן עצמם עומדים מאחורי ההדלפה המכוונת.

"הם אנשים צבועים. כשזה מתאים לאינטרסים האישיים שלהם, הם מקפידים לשמור על פרטיות, אבל ברגע בו הנסיך הארי מקיים שיחת טלפון עם אביו, היא מגיעה לכל העיתונים".

המלך צ'ארלס באירוע הכתרתו למלך, 6 במאי 2023. רויטרס
מזל טוב אבא/רויטרס

בשיחה המדוברת, הנסיך הארי שוחח עם אביו ומרקל הצטרפה לשיחה. ילדיהם של בני הזוג, ארצ'י (4) וליליבת בת השנתיים, הקליטו ברכה בוידאו ושרו לסבא שלהם. מקורב להארי סיפר ל-Page Six שלא מדובר בצעד חריג: "ברור שהנסיך רוצה לשקם את היחסים עם המלך צ'ארלס. אחרי הכל, הוא אביו", סיפר.

על פי הערכות שונות, השניים לא שוחחו מחודש מאי האחרון. לפני כחודשיים הארי היה אמור להגיע ללונדון כדי לנהל "שיחת שלום" עם אביו, אולם המלך לא מצא זמן לפגוש את בנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully