וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קמפיין בכיכובו של סטטיק נגנז: "לא מתאים למצב"

עודכן לאחרונה: 15.11.2023 / 20:38

סטטיק אמנם מוכר בעיקר בזכות המוזיקה שלו והעשייה סביבה, אבל בזמנו הפנוי הוא גם משמש כפרזנטור למותג הלבשה שנאלץ לגנוז קמפיין שצולם לפני המלחמה, ויש לכך סיבה מאוד טובה

השינוי ביכולת של כולנו להכיל דברים רבים השתנתה אחרי השבת השחורה ב- 7 באוקטובר, וזה ברור לכולם. בין היתר גם לאנשי השיווק שתכנים רבים שהוכנו מראש נאלצים להימחק בימים אלה כדי לכבד את המשפחות שאיבדו את היקר להן מכל ולהתאים למצב הנוכחי השורר בארץ.

במסגרת קמפיין החורף של רשת ההלבשה אורבניקה הוחלט בימים של לפני המלחמה לצלם סדרת רשת חדשה בכיכובו של הזמר סטטיק, כשעלילת הסדרה מגוללת את סיפור חטיפתו של הזמר. על פי הפרסום של כתב התרבות גיל משעלי, הוחלט לגנוז את הרעיון כיוון שהוא עוסק בסיפור בפן הומוריסטי, מה שפוגע בעצב חשוף מאוד ולא מתאימים לימים שאנחנו עוברים ובטח לא אחרי אירועי ה-7 באוקטובר.

"הקמפיין היה אמור לעלות שלושה ימים אחרי האירועים הנוראיים", סיפר גורם המעורב בסיפור, ושיתף בהחלטה הנבונה: "הוחלט לא להעלות את הקמפיין, לגנוז אותו ופשוט למכור את הפריטים בחנויות ללא הקמפיין". מיותר לציין כי הדבר גרם לנזק כלכלי כבד למותג ההלבשה, שכן יום צילום הוא עניין של כמה מאות אלפי שקלים, אבל במותג החליטו כמובן לפעול נכון ולגנוז את הקמפיין המדובר.

בעקבות המצב עמותת נט"ל מתגברת את קו הסיוע 1-800-363-363 או באתר האינטרנט של העמותה. הקו מעניק סיוע נפשי לכל מי שחש לחץ, חרדה וזקוק לתמיכה וסיוע נפשי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully