וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארוסתו של ג'ף בזוס: "התעלפתי כשראיתי את הטבעת"

עודכן לאחרונה: 14.11.2023 / 13:21

לורן סנצ'ז, ארוסתו של מייסד חברת אמאזון ג'ף בזוס, העניקה ראיון חושפני למגזין ווג וסיפרה על הצעת הנישואים הרומנטית שקיבלה לפני מספר חודשים. אז כמה הטבעת שווה? וואלה! סלבס קה צ'ינג

ג'ף בזוס וארוסתו לורן סנצ׳ז במסיבת האוסקר של ואניטי פייר, 12 במרץ 2023. Lionel Hahn, GettyImages
רומנטי. ג'ף בזוס ולורן סנצ'ז/GettyImages, Lionel Hahn

לורן סנצ'ז, ארוסתו של מייסד אמאזון ג'ף בזוס, העניקה ראיון חושפני לגיליון חודש דצמבר של מגזין ווג וסיפרה על הצעת הנישואים הרומנטית שהתקיימה בחודש מאי האחרון, על יאכטה פרטית במהלך חופשה רומנטית.

"כשהוא פתח את הקופסה של הטבעת התעלפתי", סיפרה סנצ'ז. מצד שני, אם וואלה! סלבס הייתה מקבלת יהלום במשקל 20 קראט ושווי מוערך של 2.5 מיליון דולרים, גם היא הייתה מעורפלת הכרה.

סנצ'ז סיפרה על ההצעה הרומנטית וחשפה שבזוס הניח את הקופסה מתחת לכרית שלה כדי להעצים את אפקט ההפתעה. "אנחנו עדיין חושבים איך החתונה תיראה. האם היא תהיה גדולה? האם היא תתקיים מעבר לים? אנחנו עדיין לא יודעים".

ג'ף בזוס ולורן סאנצ'ז. אינסטגרם, צילום מסך
מה עם גן הפקאן?/צילום מסך, אינסטגרם

בזוס היה נשוי במשך 24 שנים למקנזי סקוט, אולם בשנת 2019 השניים הודיעו שהחליטו להתגרש. למרות הצהרה משותפת ומכובסת שדיברה על אהבה והדדיות, התברר שהם התגרשו כיוון שג'ף ניהל רומן עם ארוסתו הנוכחית, סנצ'ז.

לורן הייתה נשואה באותה התקופה לסוכן הטאלנטים פטריק וויטסל, והשניים התגוררו בסמוך לבזוס ואשתו. לצד יחסי השכנות, ג'ף העסיק את לורן בתור טייסת מסוק, אולם השניים החליטו להעביר את מערכת היחסים מביזנס לפלז'ר מאחורי הגב של בני הזוג שלהם.

  • עוד באותו נושא:
  • ג'ף בזוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully