וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני ממש מפחדת": דניאל עמית חושפת שהיא בהליך הקפאת ביציות

עודכן לאחרונה: 14.11.2023 / 11:31

אושיית הרשת וגורו האוכל דניאל עמית חשפה שהחלה בתהליך של הקפאת ביציות ושיתפה את עוקביה בחששות והרגשות שמלווים אותה תוך כדי, ואיך כל זה משתלב עם המציאות החדשה של כולנו בימי המלחמה

דניאל עמית. אינסטגרם, צילום מסך
דניאל עמית/צילום מסך, אינסטגרם
דניאל עמית. אינסטגרם, צילום מסך
דניאל עמית/צילום מסך, אינסטגרם

אחד מתוך כל הדברים הטובים שהביאה הטכנולוגיה הרפואית לחיינו הוא הקפאת ביציות שכידוע, עם השנים והגיל מאבדות מאיכותן ומפוריותן. נשים רבות שמעוניינות להביא ילדים לעולם, גם בגילאים קצת יותר מבוגרים, פונות לרפואה כדי לנסות לשפר את הסיכוי שלהן להיקלט מאוחר יותר ממה שהגוף אולי היה מאפשר להן.

אושיית הרשת וגורו הקולינריה דניאל עמית (33) חשפה אתמול (ב') בעמוד היאנסטגרם שלה שהחליטה להתחיל בתהליך ושיתפה בפני עוקביה את התחושות לפני השאיבה בסטורי שהעלתה: "לא סיפרתי על זה פה עד עכשיו כי הייתי בלחץ של החיים שלי אבל עשיתי הליך של הקפאת ביציות ומחר יש לי שאיבה פליז מי שעשתה תכתבו לי דברים מרגיעים אני ממש מפחדת", הודתה בפחד שלה לקראת ההליך הרפואי.

חלק משמעותי בהליך שאיבת הביציות הוא ההורמונים שהאישה צריכה להזריק לעצמה לפני כן. ההורמונים כמובן גם משפיעים על מצבי הרוח ועל רמות הרגישות, משהו שעמית חוותה על בשרה, בעיקר בגלל המציאות הגם ככה קשה בה אנחנו נמצאים מאז השבת השחורה שדורשת יותר הרגעה ופחות העצמה של סערת רגשות: "ועכשיו רק תתארו לכם את כל התקופה הנוראית והעצובה הזאת בתוספת הורמונים שהזרקתי לעצמי כל ערב. מה שיגמר כבר", כתבה.

דניאל עמית משתפת בלחץ לפני הקפאת ביציות/אינסטגרם. צילום מסך

העוקבות המסורות של עמית לא השאירו אותה לבד ודאגו לעודד ולרומם את רוחה בהודעות מרגשות: "אני נרגעתי קצת, כל מה שהיה בא לי לעשות מקודם זה לפתוח את הסטורי ולבכות", שיתפה בסרטון שהעלתה לסטורי בחשבון האינסטגרם שלה.

"ככה הייתי אבל נרגעתי קצת, כי באמת הרגעתם אותי וקיבלתי כל כך הרבה הודעות, אני רוצה להגיד לכם שזה לא מובן מאליו, אף הודעה שקיבלתי פה. אני כל כך מעריכה את זה, באמת, וכל כך אוהבת אתכם אתם לא מבינים איך זה מרגש אותי ונוגע בי שממש חשוב לכם. אין אני לא יכולה להסביר, אולי אני יצורה, אבל מה זה תודה, אני חולה עליכם".

בעקבות המצב הבטחוני עמותת נט"ל מתגברת את קו הסיוע. 1-800-363-363 או באתר האינטרנט של העמותה. הקו מעניק סיוע נפשי לכל מי שחש לחץ או חרדה, וזקוק לתמיכה וסיוע נפשי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully