וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחווה מרגשת: הקרנת טרום הבכורה המיוחדת לילדי העוטף המפונים

עודכן לאחרונה: 14.11.2023 / 10:32

אחרי שבועות רבים בהם רוב התוכן שצרכנו נשאר בגזרת החדשות והאקטואליה בעקבות המצב הביטחוני, כוכבי הסדרה פול ספיד אחדו כוחות וכמו אמנים רבים הגיעו לשמח את ילדי העוטף עם הקרנת טרום בכורה מיוחדת

פול ספיד יובל סגל קווין רובין קים אור אזולאי קובי מחט שחר חיון. דרור סיתהכל, טין ניק הוט,
שלום לכם!/דרור סיתהכל, טין ניק הוט
פול ספיד יובל סגל קווין רובין קים אור אזולאי. דרור סיתהכל, טין ניק הוט,
חוזרים לחייך/דרור סיתהכל, טין ניק הוט

אחת הבעיות שעולות לא מעט בחיים החדשים של תושבי העוטף שנאלצו להתפנות מבתיהם בעקבות הפוגרום הנוראי של ה-7 באוקטובר, היא שגרת החיים החדשה שכוללת הרבה חוסר מעש. בניסיון לעזור, כוכבים ואמנים רבים לקחו על עצמם את תפקיד החינוך הבלתי פורמלי עם יוזמות והופעות במיוחד לדור הצעיר.

כך גם כוכבי הסדרה פול ספיד שמשודרת בטין ניק לצופי HOT, הגיעו לקיבוץ שפיים בו מתארחים מפונים רבים להקרנת טרום בכורה מרגשת במיוחד. עליית התוכנית עצמה הקודמה במיוחד בעקבות המצב הביטחוני כדי לאפשר לילדים להתעדכן במצב הדמויות האהובות עליהם ופחות בחדשות.

בין השחקנים והשחקניות שהגיעו היו אחד מיוצרי הסדרה והבמאי, קובי מחט, יחד עם קים אור אזולאי, קווין רובין, יובל סגל, נאיה פדרמן, שחר חיון, בן סולטן, יובל הראל ועוד. מעבר להקרנה המרגשת הכוכבים גם השתתפו בפאנל בו ענו על שאלות מהקהל ולא שכחו את הסלפי הקבוצתי.

בעקבות המצב הבטחוני עמותת נט"ל מתגברת את קו הסיוע. 1-800-363-363 או באתר האינטרנט של העמותה. הקו מעניק סיוע נפשי לכל מי שחש לחץ או חרדה, וזקוק לתמיכה וסיוע נפשי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully