וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רנא רסלאן נגד קאזם חלילה שתומך בישראל: "מוכר את התחת שלו"

עודכן לאחרונה: 12.11.2023 / 11:09

לאחר שיוצא האח הגדול פירסם פוסט המיועד לתושבי עזה, מלכת היופי לשעבר רנא רסלאן תקפה אותו בחריפות ובקללות בתגובות לפוסט, ואף הגיעה לאיומים עליו: "אל תהיה אכזרי יותר מהיטלר. יש לי חבר ממשפחה דרוזית, הוא יתקשר אליך"

מאז פרוץ מלחמת חרבות ברזל אחרי מתקפת החמאס האכזרית שהתרחשה ב-7 באוקטובר, יש לא מעט מפורסמים שעובדים לילות כימים בהסברה ברשתות. אחד מהם הוא בוגר האח הגדול קזאם חלילה, ערבי ישראלי שפועל רבות למען ההסברה הישראלית ברשתות החברתיות, בעברית ובערבית.

במהלך סוף השבוע העלה חלילה סרטון לעמוד האינסטגרם שלו בו התגרה בתושבי עזה בניסיון להעביר להם את המסר כי המצב בו הם נמצאים כעת הוא באשמת החמאס: "איפה אתם תושבי עזה? תראו איזה יופי כאן, יש תחנות דלק, חשמל- לא כמו אצלכם, כי החמאס גנב לכם אותו. עד מתי תשארו עיוורים?!".

לצד התגובות התומכות והמעודדות יש מי שבחרה לתקוף את יוצא הריאלטי, מלכת היופי לשעבר רנא רסלאן, שיצאה עליו בסדרת תגובות משונה במיוחד שהגיעה למקומות נמוכים שכללו קללות הומופוביות ואיומים. הדוגמנית לשעבר, שאף ייצגה את ישראל בתחרות מיס יוניברס ומתגוררת כיום בדובאי, הגיבה עשרות תגובות בהן כתבה: "אתה לא יכול להיות קיצוני מיהודי. כי בסך הכל אתה בני לוט" ובתובה נוספת: "מנייאק מוכר את התחת שלו. דרוזים בחיים לא יעשו את זה. האם נאנסת? כי זה לא הגיוני שתפגע במסכנים".

רנא רסלאן נגד קאזם חלילה. אינסטגרם, צילום מסך
רנא רסלאן נגד קאזם חלילה/צילום מסך, אינסטגרם
רנא רסלאן נגד קאזם חלילה. אינסטגרם, צילום מסך
רנא רסלאן נגד קאזם חלילה/צילום מסך, אינסטגרם

מלכת היופי לשעבר לא הפסיקה כאן והמשיכה להציג צד מכוער מאוד בתגובות שכללו לא מעט עקיצות על כך שמשפחתו של קאזם אינה בקשר איתו מאחר והוא יצא מהארון והמשיכה בקו ההומופובי: "אל תשכח לבוא לדובאי ולהגיב להם מה אתה אוהב" ובעוד תגובה כתבה: "זה שההורים שלך התאכזרו לך בלל שאתה הומו זה לא בסדר. אתה נשמה. אסור להיות רע לנשמות. מסכנים. אל תהיה אכזרי כמו היטלר". לאחר מכן הגדילה באיומים מרומזים: "יש לי חבר ממשפחה דרוזית מראמי יתקשר אליך. שולחים לך ד"ש הדרוזים חברים שלי".

רסלאן הייתה מעורבת לאחרונה הייתה מעורבת בסערה באותו הנושא של המלחמה, לאחר שפרסמה בחשבון האינסטגרם שלה סטוריז המציגים לכאורה את פעילות הצבא בעזה ושמשרתים את הנרטיב הפרו-פלסטיני ומבלי להזכיר את הטבח שביצע החמאס ואת החטופים הישראלים הנמצאים בעזה ולאחר מכן הסבירה כי היא כן מגנה את חמאס אך מרחמת על העזתים, אך כאמור, נראה שהיא ממשיכה באותו הקו האנטי-ישראלי ומבהירה בדיוק את דעותיה.

בעקבות המצב עמותת נט"ל מתגברת את קו הסיוע 1-800-363-363 או באתר האינטרנט של העמותה. הקו מעניק סיוע נפשי לכל מי שחש לחץ, חרדה וזקוק לתמיכה וסיוע נפשי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully