וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"צריכים להתבייש": ליאור נרקיס תוקף את נתניהו ואת הממשלה

עודכן לאחרונה: 9.11.2023 / 15:05

עברו כבר יותר מחודש ימים מאז פרוץ המלחמה בשבת השחורה והכעס בהחלט מורגש אצל כולם. מי שפרק את תחושותיו והטיח ביקורת קשה בהתנהלות של הממשלה הוא הזמר ליאור נרקיס, שהעלה פוסט חריף במיוחד

קשה שלא לזעום אל מול המחדלים הרבים שהובילו לטבח בשבת השחורה ב- 7 באוקטובר, בה נרצח ילדים, מבוגרים וקשישים, ומשפחות שלמות נמחקו. חלקנו בחרנו לשים את הכעס בצד כדי להתמקד בלחימה באויב שהוא ארגון הטרור חמאס, אך גם את זה קשה לעשות כשהמנהיגים ממשיכים לעסוק בפוליטיקה קטנה במקום להציל את המדינה שחווה בימים אלה את השבר הבלתי נתפס.

מי שעלה היום (ה') למתקפה חריפה אל מול הממשלה הוא הזמר ליאור נרקיס, שהעלה פוסט עם ביקורת קשה ונוקבת לעמוד האינסטגרם שלו: "תתביישו לכם! תינוקות שם חודש, נערות, חיילים, מבוגרים. כולנו צריכים להתבייש, כולנו בושה! במקום שנלך לשם כולנו ברגל לתוך עזה ונשחט אותם חיים, נשרוף אותם כמו ששרפו ילד בתנור".

"אני מוכן להיכנס ברגל עכשיו. מוכן למות על כבוד הנשחטים, השבויים, ששואלים איפה אנחנו. אין כמו החיילים שלנו אני מצדיע לכם, אבל זה לא קורה ועבר חודש, הכל בגלל ההנהגה אתם לא אשמים אחים שלי. סליחה מכל החטופים".

"גלנט זה לא נראה שאתה ממוטט את החמאס חוץ מלהוריד בניינים, כלום", פנה נרקיס ישירות לשר הביטחון יואב גלנט, "לך הביתה אתה וביבי שכל החיים הצבעתי לו, מצטער שטעיתי. מצטער בשביל כל עם ישראל, בשביל כל מי שהקריב ונבגד על ידי המדינה", חתם.

לאחר מכן העלה הזמר פוסט נוסף בו המשיך בביקורת החריפה: "אני עומד מאחורי כל מילה שכתבתי. אני עושה את הכל למען החטופים שלנו, למען התינוקות, למען אלו ששרפו אותם חיים בבתים שלהם, למען הבנות שלנו שאנסו אותן בברוטאליות. למען חיילי צה"ל, למען עם ישראל. אני רוצה לחזק את עם ישראל ולהגיד שאנחנו לא עושים את זה נכון. לא יתכן שחודש ימים אנשים נמצאים שם בשבי. חיילי צה"ל אני עושה את זה גם בשבילכם. ההנהגה שלנו חייבת להתעורר".

נרקיס המשיך ודיבר על המחיר האישי שהוא עלול לשלם בעבור הדברים הקשים שהטיח: "לא אכפת לי לשלם מחיר אישי. צריך להגיד את הדברים האלה. אני יודע שאני אולי האומן היחידי שאומר את זה, לקחתי על עצמי לשלם מחיר אישי ואולי לשלם בקריירה, אבל זה לא מעניין אותי כלום עכשיו. מעניין אותי להחזיר את החטופים הביתה. צריך לנער את עם ישראל עכשיו".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

בעקבות המצב עמותת נט"ל מתגברת את קו הסיוע 1-800-363-363 או באתר האינטרנט של העמותה. הקו מעניק סיוע נפשי לכל מי שחש לחץ, חרדה וזקוק לתמיכה וסיוע נפשי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully