וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק הרופא הכי חתיך: התואר החדש של כוכב האנטומיה של גריי

עודכן לאחרונה: 8.11.2023 / 16:42

כבר מהרגע שהוא החל לככב כד"ר שפרד בסדרה "האנטומיה של גריי" לא היה קשה לפספס את היופי של השחקן ההוליוודי פטריק דמפסי, ועכשיו הוא סוף סוף זכה לקבל את התואר שמאשר את מה שלא מעט ידעו מהרגע הראשון

אולי הזמן באמת חולף מהר כשנהנים כי מסתבר שד"ר דרק שפרד, הלוא הוא השחקן ההוליוודי פטריק דמפסי (57), נמצא בחיינו כבר מעל לשני עשורים. זה כמובן אם יוצאים מנקודת הנחה שלא הכרתם אותו לפני כן מהסרט "Can't Buy Me Love".

השבוע קיבל דמפסי את אחד מהתארים הנחשבים ביותר: האיש הסקסי בעולם על פי מגזין People! למרות שאנחנו כאמור מכירים אותו כבר שנים רבות, זאת הפעם הראשונה שהוא זוכה בטייטל הנחשק: "אני שמח שזה קרה בשלב הזה של החיים שלי", סיפר השחקן לאתר.

"זה נחמד לקבל את ההכרה הזאת, והאגו שלי לגמרי קיבל חיזוק טוב. אבל יותר מהכל זה נותן לי את הבמה ואת האפשרות להשתמש בה למטרה חיובית. כשקיבלתי את החדשות הייתי מאוד מופתע, התחלתי לצחוק, כאילו, זאת בדיחה, נכון? תמיד הייתי השושבינה ולא הכלה של הדברים האלה", צחק.

לשחקן יש שלושה ילדים, כשנשאל על התגובות שלהם הוא סיפר על הדינאמיקה המשפחתית בבית: "הם פשוט הולכים לצחוק עלייה ולחפש את כל הסיבות ללמה אני לא צריך להיות הגבר הכי סקסי בעולם, הם שומרים על רוח הנעורים שלי".

אך למרות ההצקות של ילדיו, דמפסי לא נותן לזה להוריד לו את ההתרגשות: "קניתי מדבקות לרכב עם הטייטל החדש, חולצות ופוסטרים", צחק מהבדיחה של עצמו, "השיא שלי היה לפני שנים, אבל הנה אני עדיין פה".

הדבר שבעיקר מעסיק את השחקן בימים אלה, מעבר לתואר המרגש והמשפחה, היא העמותה שהקים "Dempsey Center", לטיפול ותמיכה בחולי סרטן. את היוזמה התחיל אחרי שאיבד את אמו בשנת 2014 בעקבות המחלה הקשה ותיעל את האבל לעשייה ועזרה לאלה שעדיין סובלים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

דמפסי שבר לבבות של מעריצים ומעריצות רבים ברחבי העולם כשדמותו ד"ר שפרד נפרדה מהסדרה בשנת 2015, בסופה של העונה השמינית. חמש שנים לאחר מכן חזר לסדרה כאורח בפרק מיוחד של הסדרה.

בתואר הנחשק של "הגבר הכי סקסי בעולם" החזיקו בעבר שורה מרשימה של הגברים המצליחים והחתיכים ביותר בעולם הבידור ביניהם דיוויד בקהאם, ראיין ריינולדס, ג'ורג' קלוני, בן אפלק ועוד ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully