וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרגש: המשפחה של שיר אלמליח מתרחבת

עודכן לאחרונה: 31.10.2023 / 11:28

הדוגמנית והמגישה שיר אמליח ובן זוגה בחצי שנה האחרונה דותן שטרן החליטו בימים האחרונים להרחיב את התא המשפחתי, ולא, זה לא בדיוק מה שאתם חושבים, אבל בהחלט מדובר בסיפור מרגש

שיר אלמליח דותן שטרן. אינסטגרם, צילום מסך
שיר אלמליח דותן שטרן/צילום מסך, אינסטגרם

הדוגמנית והמגישה שיר אלמליח נמצאת בזוגיות כבר חצי שנה עם בן זוגה דותן שטרן והשניים אף עברו לגור יחד ממש לאחרונה, כששטרן עבר לדירתה של אלמליח ושני בניה מהנישואים הקודמים רפאל וגבריאל חיים.

כעת נראה שהיחסים בין השניים עולים שלב נוסף והם החליטו להרחיב את התא המשפחתי ולצרף חבר נוסף לביתם. אז נכון, עדיין לא מדובר בהריון של אלמליח, אלא בתוספת של כלבלב מתוק בשם טדי, ויש סיפור מרגש מאחורי סיבת האימוץ שלו.

שיר אלמליח והתוספת החדשה למשפחה. באדיבות המצולמים, באדיבות המצולמים
שיר אלמליח והתוספת החדשה למשפחה/באדיבות המצולמים, באדיבות המצולמים
בנה של שיר אלמליח והחבר החדש במשפחה. באדיבות המצולמים, באדיבות המצולמים
בנה של שיר אלמליח והחבר החדש במשפחה/באדיבות המצולמים, באדיבות המצולמים

לבן זוגה של אלמליח, דותן, יש חבר מאחד מישובי העוטף. בעקבות אירועי השבת השחורה ב-7 באוקטובר והמלחמה המתקיימת, הוא ומשפחתו נאלצו להתפנות לבית מלון ולמסור את גור הכלבים שלהם - אך עדיין רצו שישאר בקרבתם. אחרי שיכנועים של דותן והילדים, אלמליח הסכימה לאמץ את הגור ולהעניק לו בית חם ואוהב, בעיקר בימים קשים אלו.

בעקבות המצב עמותת נט"ל מתגברת את קו הסיוע 1-800-363-363 או באתר האינטרנט של העמותה. הקו מעניק סיוע נפשי לכל מי שחש לחץ, חרדה וזקוק לתמיכה וסיוע נפשי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully