וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קרה לנו נס!": מאור ומירן בוזגלו ניצלו משריפה שפרצה בביתם

עודכן לאחרונה: 31.10.2023 / 11:44

הדוגמנית ואושיית הרשת שיתפה בעמוד האינסטגרם שלה את ליל האימה שעבר אמש על משפחתם, כשבאמצע הלילה גילתה שביתם עולה באש בזמן שהזוג וילדיהם ישנו בתוך הבית

הבית מאור בוזגלו ומירן בוזגלו נשרף/אינסטגרם, צילום מסך

המערכת הרגשית של כולנו נמצאת בהצפה מתמדת מתחילת המלחמה, בשבת השחורה של ה- 7 באוקטובר. כל אופנוע שמרעיש ברחוב מעביר צמרמורות בגוף וכל רעש חד מעלה חשש שמא מדובר בירי חי, כיאה למדינה שלמה שמנסה לעבד טראומה בסדר גודל לא הגיוני.

בנוסף לכל התחושות הקשות שמלוות אותנו כבר קרוב לחודש, כדורגלן העבר מאור בוגזלו ואשתו, המשפיענית מירן בוזגלו, היו צריכים להתמודד אתמול (ב') בלילה עם מקרה מלחיץ במיוחד כששריפה התפשטה בביתם בזמן שהם, ילדיהם ואחיה של מירן ישנו בו.

"איך אתחיל לספר לכם מה קרה אתמול בלילה? קודם כל ברוך השם הכל בסדר!", כתבה בוזגלו בחשבון האינסטגרם שלה. היא תיארה את השתלשלות האירוע המפחיד: "כולם רדומים וגם אני ואז שמעתי רעש של פיצוץ קטן (יודעים מה זה בימים כאלה מיד חשבתי ירייה) אנחנו ישנים למטה. קמתי מהמיטה, עמדתי ליד הדלת של החדר ואני צועקת מי זה? רואה אש משתקפת מהחלון וריח של שריפה. אף אחד לא עונה לי, אני אומרת למאור 'למה הם לא עונים לי?' פתאום קפץ החשמל, הכל חשוך ורעש של פיצוצים".

"לקחתי מהר את הטלפון הפעלתי פנס ורצתי למעלה כשאני צועקת 'מי פה?' (ואתם כבר מבינים מה חשבתי שקורה למעלה, כן?) אחי שמע אותי צועקת ורץ אחריי, אני עולה למעלה רואה הכל עשן סמיך ואש בכל המטבח, התחלתי לצעוק: 'מהר קומו יש שריפה בבית'. תוך כדי פתחתי את הדלת שנוכל לצאת מהר וחייגתי לכיבוי אש בינתיים הוצאנו את הילדים החוצה, מסכנים שלי נבהלו ממש. אחרי כמה דקות כיבוי אש, משטרות, מדא מחוץ לבית. קרה לנו נס! כי אם לא הייתי מתעוררת לא יודעת מה היה קורה, העשן היה בכל הבית והפך סמיך והאש גדלה".

בזמן שנלקחו מהם מדדים בעקבות שאיפת העשן, הצוותים המקצועיים חקרו את מקור השריפה: "זה קרה מקצר חשמלי", סיפרה בוזגלו וצילמה את מה שהיה המטבח של הבית, "באיזו מהירות האש מתלקחת וכמות העשן שהיה בבית זה לא נורמלי".

הבית של מירן בוזגלו ומאור בוזגלו נשרף. אינסטגרם, צילום מסך
הבית של מירן בוזגלו ומאור בוזגלו נשרף/צילום מסך, אינסטגרם

"לא הצלחנו לנשום! איזה מזל שקמנו בזמן תודה להשם! נס גלוי! (דרך אגב כל הבית פיח, הכל! קירות, וילונות, שירותים, ריהוט, כלים, מגבות, בגדים הכל!)", הוסיפה ותיארה את הנזקים שנגרמו לבית כתוצאה מהשריפה. למרבה המזל, ולמרות שהמטבח והבית ספגו נזקים כבדים, בני המשפחה ששהו בבית יצאו ללא פגע פיזי.

בעקבות המצב עמותת נט"ל מתגברת את קו הסיוע 1-800-363-363 או באתר האינטרנט של העמותה. הקו מעניק סיוע נפשי לכל מי שחש לחץ, חרדה וזקוק לתמיכה וסיוע נפשי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully