וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי מאיסה עבד אלהאדי: שחקנית פאודה מכחישה את מעשי הטבח

30.10.2023 / 12:36

הסערה סביב השחקנית הישראלית מאיסה עבד אלהאדי שתמכה במעשי הטבח של ארגון הטרור חמאס, עוד לא הסתיימה, ומדי יום מתפרסמים עוד ידוענים עם דעות שנויות במחלוקת, במילים עדינות.

מונא. איתן ריקליס,
מונא/איתן ריקליס

היום (ב') מתפרסמת שחקנית נוספת, מונא חוא, שבשיחה עם מכרה הכחישה את המעשים הנוראיים של המחבלים. בשבוע שעבר התחוללה סערה ענקית סביב השחקנית מאיסה עבד אלהאדי שהשתתפה בתוכנית "מתים לרגע".

הקולגה שלה לסדרה, השחקן עופר שכטר, העלה צילום מסך מתוך הסטורי בחשבון האינסטגרם שלה בו היא מעודדת את פעולותיו של ארגון הטרור חמאס. לא הרבה אחר כך אלהאדי מצאה את עצמה כבר מאחורי סורג ובריח כשהיא חשודה בהסתה ותמיכה בטרור.

העניין הרב בפרשה יצר אצל אנשים רבים סקרנות לגבי שחקניות ושחקנים נוספים בעולם הבידור הישראלי. היום (ב') פרסם כתב הרכילות של ישראל היום, ערן סוויסה, ידיעה על שחקנית פאודה שגם זכתה בפרס אופיר, מונא חוא. על פי הפרסום חוא מכחישה את חלק מהזוועות שביצע חמאס בישראל בשבת השחורה וטוענת כי אין הוכחות ודאיות לעריפת הראשים ואונס הנשים הם בגדר "תעמולה".

מונא חוא. רפי דלויה,
מונא חוא/רפי דלויה

חוא מוכרת בעיקר בזכות תפקידה בעונה הראשונה של "פאודה" שם גילמה את דמותה של אמאל, שהייתה ערבייה שהתאלמנה מבעלה ביום חתונתה שמחליטה לבצע פיגוע. בנוסף היא גם זכתה בפרס אופיר בעקבות תפקיד בסרט "לא פה לא שם" ואת השנים האחרונות העבירה גם כן במשחק בסדרות "מונא", "מנאייכ" וב"מדרסה".

השערורייה הנוכחית התחילה אחרי שחוא העלתה פוסט תוקפני בו כתבה: "ישראל ניתקה את המים ל-2.2 מיליון איש. צפו למאות אלפי מקרי מוות מהתייבשות בימים הקרובים אם משטר האפרטהייד לא יחזיר את הגישה למים", בתגובה לאמירה הקשה, בת כיתתה ללימודי המשחק התעמתה איתה והתשובות שלה היו בלתי נתפסות.

"הם לא אנסו ולא ערפו. אין הוכחות שזה מה שהיה, זאת פרופוגנדה כדי שהעולם יזדהה איתכם", השיבה השחקנית, "אין לתאר את החוצפה. חמאס הם לא העם הפלשתיני שנרצח כרגע. העם הפלשתיני כבר שנים נרצח ופתאום התעוררתם?"

"איפה הייתם כל השנים? או שזה לא נוגע בכם כשפלשתינים כל השנים האלה נרצחים? האם זה טמטום שאתם לא מודעים שכל המצב הזה הוא תוצאה ישירה של הכיבוש? של כליאת אנשים? או מה? ולסיכום, תעשי לי טובה ואל תכתבי לי ואם לא מוצא חן בעיניך".

בתגובה שמסרה לערן סויסה כתבה: "בשום שלב לא תמכתי בפגיעה באזרחים, נשים ותינוקות. העמדה המוסרית שלי ברורה בטרם המלחמה, הייתה ועודנה: אין לפגוע בשום אדם חף מפשע והדברים הללו רלוונטיים במיוחד בנוגע לזוועות שהתרחשו בעוטף עזה. מדובר בשיחה פרטית, שהוצאה מהקשרה. באותם זמנים היו דיווחים בתקשורת העולמית על אי דיוקים לגבי הפרסומים בעניין עריפת הראשים ואונס נשים.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
מונא. איתן ריקליס,
מונא/איתן ריקליס

"אפילו דובר צה"ל לא אישר את הדברים על פי פרסומים בחו"ל. איננו במקום היום של לקבוע עובדות באופן מוחלט וברור לי כי מדובר באסון גם ללא קשר לעריפת ראשים. אין צורך לומר שאונס ועריפת ראשים ופגיעה בילדים הינם מעשים שיש לגנות אותם ללא קשר מי ביצע אותם. לא יצא ממני אף משפט שמצדיק טבח כלפי אזרחים, וכל ניסיון להשתמש בחצאי שיחה פרטית, מהווה פגיעה מכוונת בשמי הטוב".

אחרי הפרסום תגובת תאגיד השידור כאן 11, לא איחרה לבוא: "תאגיד השידור הישראלי לא ייתן יד להסתה נגד ישראל ולהכחשה בוטה של פשעים נגד האנושות - מחבלי חמאס ערפו ראשים, ביצעו אונס שרפו תינוקות וחטפו ילדים וקשישים. נדרוש מיידית הבהרות ברורות מהשחקנית", נמסר .

בעקבות המצב עמותת נט"ל מתגברת את קו הסיוע 1-800-363-363 או באתר האינטרנט של העמותה. הקו מעניק סיוע נפשי לכל מי שחש לחץ, חרדה וזקוק לתמיכה וסיוע נפשי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully