וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שבורים מהאובדן": החברים של מת'יו פרי מתאבלים על מותו

עודכן לאחרונה: 30.10.2023 / 12:12

הקולגות שהפכו מזמן לחברי נפש טובים של השחקן המיתולוגי מהסיטקום המצליח "חברים", מת'יו פרי, מנסים להתמודד עם הבשורה הקשה בעקבות לכתו בטרם עת אחרי שטבע בג'קוזי שבביתו: "זה הורס אותי לראות אותם ככה"

דיוויד שווימר, ג'ניפר אניסטון, קורטני קוקס, מת'יו פרי, ליסה קודרו, מאט לבלאנק, הסדרה "חברים". Warner Bros. Television/Getty Images, GettyImages
דיוויד שווימר, ג'ניפר אניסטון, קורטני קוקס, מת'יו פרי, ליסה קודרו, מאט לבלאנק, הסדרה "חברים"/GettyImages, Warner Bros. Television/Getty Images

השחקן מת'יו פרי שזכור לכולנו מסדרת הסיטקום המצליחה "חברים", הלך לעולמו אתמול (א'), הוא נמצא ללא רוח חיים בביתו שבלוס אנג'לס ולאחר מכן התברר שטבע בג'קוזי שלו. עולם הבידור כולו התאבל על לכתו בטרם עת, ונשמע שמי עדיין מתקשים לעכל את הבשורה הקשה הם מי שהפכו לחברי הנפש שלו, הקסאט של הסדרה איתה פרץ לתודעה.

מקורב לקולגות של פרי: ג'ניפר אניסטון, קורטני קוקס, דיוויד שווימר, מאט לבלנק וליסה קודרו סיפר ל- Page Six על התחושות שלהם: "הקאסט שבורים מהאובדן של אחיהם, בגלל שזה מי שמת'יו היה, אח שלהם. זה הורס אותי לראות אותם ככה".

אפשר להבין את הקרבה שלהם אחד לשנייה כשנזכרים שכל החברים היו אנונימים לפני הסדרה. בספיישל האיחוד של השישייה שיצא ב- 2021, סיפרו שהעובדה שרק הם מצליחים להבין לעומק את חווית החיים המשמעותית הזאת הפכה את הקשר שלהם לעמוק ומשפחתי.

מתיו פרי. GettyImages
מתיו פרי/GettyImages

ממשפחתו של השחקן נמסר ל- People: "אנחנו שבורי לב מהאובדן הטראגי של הבן האהוב שלנו ואחינו. מת'יו הביא כזאת שמחה לעולם, גם כשחקן וגם כחבר. הוא אהב כל כך את כולכם ואנחנו מעריכים את האהבה העצומה שאתם מרעיפים עלינו". הסיבה הרשמית למותו טרם פורסמה.

בספר האוטוביוגרפי על חייו, שיצא לאור לפני פחות משנה, סיפר פרי על ההתמודדות ארוכת השנים שלו עם סמים ואלכוהול, על כך שהיה משתמש במשככי כאבים גם בזמן ימי הצילום על הסט של "חברים" ושהיה נכנס ויוצא ממוסדות גמילה באופן קבוע. למרות שלא נצפה על המסך משנת 2017, השחקן היה מאוד פתוח בנושא ושיתף לא פעם על בעיות ההתמכרות מהן סבל בראיונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully