וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידן עמדי פונה למנהיגים: תפסיקו להתכתש, רוצים להיות מאוחדים

עודכן לאחרונה: 29.10.2023 / 12:54

אחרי שראש הממשלה נתניהו צייץ במהלך הלילה כנגד ראשי מערכת הביטחון, ציוץ אותו מחק בהמשך ואף התנצל על פרסומו, הזמר האהוב שהוקפץ למילואים עם תחילת המלחמה פירסם פוסט בעמוד האינסטגרם שלו, בו פנה למהיגים בבקשה לפעול למען האחדות

עידן עמדי מעדכן מהמילואים. טיקטוק חיל החינוך והנוער, צילום מסך, עיבוד תמונה
עידן עמדי מעדכן מהמילואים/עיבוד תמונה, טיקטוק חיל החינוך והנוער, צילום מסך

במהלך הלילה, כמה שעות בלבד לאחר מסיבת העיתונאים המשותפת של ראש הממשלה נתניהו לצד שר הביטחון יואב גלנט והשר בני גנץ, ראש הממשלה מצא לנכון לפרסם ציוץ בו האשים את ראשי מערכת הביטחון בכך שלא שיקפו לו את המצב כראוי לפני שפרצה מתקפת הפתע האכזרית ב-7 באוקטובר. הציוץ המביש זכה לגינויים מכל צדי המפה הפוליטית, והיום (א') נתניהו הסיר את הציוץ והתנצל עליו.

הציוץ שמוטב היה שלא יעלה על הכתב לעולם, לצד הופעות שונות של חברי הכנסת בתקשורת במהלך התקופה האחרונה, גרמו לזמר האהוב עידן עמדי לפנות למנהיגים בפנייה נרגשת ובבקשה להפסיק את הפילוג בפוסט שהעלה לעמוד האינסטגרם שלו.

"זה מכתב פתוח למנהיגים שלנו, לכלי התקשורת ללוחמים וללוחמות באשר הם ולכל מאן דבעי עם ישראל: נולדתי בשכונת הכורדים שבירושלים בסוף שנות השמונים, מנחם בגין זצ"ל כבר מזמן לא היה ראש הממשלה אבל היה באופן מוזר אחד מגיבורי ילדותנו. לא בגלל הצלחותיו המדיניות והסכם השלום ההיסטורי אותו הביא, על כל אלה לא ידעתי כשהייתי ילד, רק זוכר משפטים שבורים על מנהיג שכואב לו על כל חייל שנפל, על כל אזרח שנרצח כאילו היה בנו. ביום שבגין נפטר נאמר לנו שהוא מת מצער", פתח עמדי את הפנייה.

"אני לא יודע מי מייעץ למנהיגים שלנו ואני בטוח לא מבין את המשחק הפוליטי, את החזיתות התקשורתיות שלו ואת אגפיו אבל בעם ישראל אני מבין. אני כותב ושר אותו כבר שנים, אני נלחם עליו בסדיר, בקבע , במילואים כבר 16 שנים. אין לעם הזה יכולת כרגע לסבול את הריבים הטיפשיים האלו. פשוט אין אוויר לזה. הוא כולו מופנה להכלת הכאב, להושטת יד לאחים ולאחיות שלנו, ללחימה בחזיתות השונות. תפסיקו להתכתש בטוויטר, באולפנים, במסיבות העיתונאים. אנחנו צריכים שתפסיקו. אנחנו צריכים שתאפשרו לנו להיות מאוחדים עד שנחסל את מי שרוצים להשמיד אותנו".

הזמר המשיך וסיפר על חברו לצוות אלכסיי שמקלב, שנפל בקרב בתחנת המשטרה בשדרות: "אתמול בלילה שודרה כתבה על גבורת לוחמי הימ"מ בתחנת המשטרה בשדרות והצלת בני הערובה שהיו שם. הלוחם בחוד הפריצה היה אלכסיי שמקלב ז"ל. סופרמן על מדים. אלכסיי הגיע לצוות שלי אחרי שכבר הפכתי למפקד, מעולם לא ראיתי אדם חזק כמותו, הוא היה הכי טוב בהכל. לצד זה היה צנוע ושקט. שיעור לאדם שמבין את עוצמתו ובוחר להיות רך ולא להשוויץ בכך. אנחנו זקוקים לעוד אנשים כמו אלכסיי כרגע, לא רק בכוחות פריצה. ביכולת להיות צנועים אל מול האתגרים שלנו, להבין שהעוצמה שלנו היא באחדות".

"לא לחפש מי צריך לסחוב את האלונקה, לאחוז בה בהתנדבות ולקוות שזה יעורר השראה במי שצופה בכך לקחת אחריות ולאחוז בה גם. בשבוע שעבר יעל, בתי בכורתי, גאוותי, שלחה לי כמה ציורים לכאן, אחד מהם היה הסופרמן הזה שנלחם על הלב. תהיו סופרמנים, כל אחד בתחומו כרגע. תקחו אחריות, זו לא סימן לחולשה. אין חוזקה גדולה מכך".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

גם הזמר הראל סקעת בחר להתייחס לציוץ של ראש הממשלה, תקף אותו בפוסט שהעלה בעמוד האינסטגרם שלו וקרא לו גם הוא לפעול למען אחדות ולא פילוג: "אדוני ראש הממשלה. אנא ממך, קח אחריות ותנהל את המלחמה הזו כמו שצריך, בלי טריקים ושטיקים שכתבתי ומיד מחקתי שיהיה קייס להמשך, זה לא הזמן להחליש זה הזמן לחזק אנחנו נלחמים על החיים שלנו, על הבית שלנו ועתיד הילדים שלנו. חברים שלנו מתים, משפחות שלמות נהרסות, במקום לאחד ברגע הכי קריטי שלנו מקום המדינה, אתה בוחש ומשחק".

"אני מתחיל לשמוע קולות ברשת על התכתשויות באולפנים, סדקים באחדות, זה פשוט לא נכון, אל תיפלו בפח הזה!! אני פוגש את עם ישראל בשטח כבר שלושה שבועות וכולם מאוחדים יותר מאי פעם ומבינים את גדול השעה, החיילים שלנו גיבורי עולם, העורף שלנו הוא העם הכי חזק שיש, עם הנצח! כולנו מאוחדי מטרה לחסל את הרוע הטהור ולהחזיר את החטופים הביתה. לך יש כוח לתת תקווה, לך יש כוח לחבק, לך את הכוח לאחד, לך את הכוח לפלג. תבחר בבקשה נכון, אנחנו צריכים אותך כמנהיג בעל לב אמיץ שעליו מופקדת המשימה לשמור על הבית יותר מאי פעם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully