וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אנחנו רוצים את עמית בחזרה": הבקשה קורעת הלב של אביחי אוחנה

עודכן לאחרונה: 26.10.2023 / 12:45

זוכה האח הגדול שיתף בחשבון האינסטגרם שלו כי אחותו הצעירה של בת זוגתו, שמתגוררת בכפר עזה, מוגדרת כנעדרת מאז השבת השחורה של ה- 7 באוקטובר וביקש סיוע מכל היכול לסייע בהשבתה הביתה במהרה.

אחד הנושאים הבוערים ביותר בתוך המלחמה הקשה שפרצה ב-7 באוקטובר, היא סוגיית החטופים והנעדרים. על פי הערכות, 224 חטופים מוחזקים כעת בעזה ועוד רבים מוגדרים כנעדרים. זוכה העונה העונה השמינית של האח הגדול אביחי אוחנה, הקדיש את חשבון האינסטגרם שלו לאותם אנשים ששלומם לא ידוע וסיפר על אחייניתו עמית סוסנה שהתגוררה בקיבוץ כפר עזה.

אוחנה החליט להקדיש לנושא החטופים והנעדרים את חשבון האינסטגרם שלו. אתמול (ד') הוא העלה פוסט אישי בו שיתף כי עמית סוסנה, האחות הצעירה של בת זוגתו, שהתגוררה בשכונת "דור צעיר" של כפר עזה מוגדרת כנעדרת ולא ידוע דבר על גורלה.

"הפנים הטהורות והעדינות האלה שייכות לעמית סוסנה, אחותה של שירה האישה שלי. ביום שבת ה-07.10 בשעה 10:07 נותק הקשר עם עמיתי שלנו, שהסתתרה מפוחדת בארון בממד שבביתה בקיבוץ כפר עזה. היום, 19 ימים מאז שדיברנו איתה בפעם האחרונה, עמיתוש מוגדרת הנעדרת היחידה משכונת הדור הצעיר של כפר עזה, בה טבחו מחבלי החמאס במשך שעות על גבי שעות".

אביחי אוחנה מוכר בדוכן הפלאפל שלו. ניר פקין
אביחי אוחנה מוכר בדוכן הפלאפל שלו/ניר פקין

"במהלך כל הזמן הזה אני נוכח וחי את הכאב, הפחד ואי הוודאות הנוראית שחווה המשפחה וכל מי שהכיר את עמיתי. אלו תחושות קשות שלא מרפות 24/7. התחושות האלה שותפות לכל כך הרבה משפחות במדינה, האם היא נחטפה? האם היא נפגעה? אף אחד לא יודע. אנחנו רוצים את עמית בחזרה בבית, בריאה ושלמה. בבקשה שתפו, ועזרו לנו להחזיר אותה בשלום", חתם.

עד כה המלחמה גבתה את חייהם של 1,400 אנשים, 224 אנשים נחטפו ביניהם 30 ילדים ועוד רבים מוגדרים עדיין כנעדרים. בעקבות המצב עמותת נט"ל מתגברת את קו הסיוע 1-800-363-363 או באתר האינטרנט של העמותה. הקו מעניק סיוע נפשי לכל מי שחש לחץ, חרדה וזקוק לתמיכה וסיוע נפשי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully