וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות המלחמה: מורן מזור דוחה את החתונה

עודכן לאחרונה: 25.10.2023 / 13:50

בדומה לרבים שנאלצו להזיז, לדחות או לשנות אירועים שקבעו לתקופה הזו, גם הזמרת מורן מזור ובן זוגה שגיא החליטו לדחות את חתונתם שהייתה אמורה להתקיים בתחילת נובמבר. פרסום ראשון

החודשים אוקטובר- נובמבר ידועים כחודשים אידיאליים במיוחד לקיום אירועים וחתונות, כשמזג האוויר נוח ומאפשר בדרך כלל לחגוג את השמחות המרגשות. אבל בעקבות המצב והמלחמה המתרחשת בימים אלו, לצד האבל הכבד שנפל על מדינת ישראל, רבים נאלצו לדחות את אותם האירועים או לקיים אותם באופן מצומצם ושונה ממה שתכננו תחילה.

גם הזמרת מורן מזור ובן זוגה והמפיק ומנהל האומנים שגיא דהן, שהיו אמורים להתחתן בעוד כשבועיים בראשון לנובמבר, החליטו בעקבות המצב לדחות את חתונתם ולהעביר את האירוע לחודש מרץ, בתקווה שעד אז הרוחות ירגעו ויהיה ניתן לקיים את האירוע השמח והמרגש. מזור מסרה בתגובה לדברים: "אכן דחינו. זה נראה כמו הדבר הכי נכון לעשות. רצינו לשמוח באמת ועכשיו זו לא אופציה".

הזמרת שפרצה לחיינו בשנת 2011 בתכנית "אייל גולן קורא לך", נמצאת בזוגיות עם דהן קצת יותר משלוש שנים. השניים התארסו בחודש ינואר האחרון ושיתפו את הבשורה המשמחת כמיטב המסורת בתמונה באינסטגרם ביחד עם הטבעת הנוצצת על אצבעה.

  • עוד באותו נושא:
  • מורן מזור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully