וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שנמלטו מהאש בדרום: שונית חמד והבנות עזבו את הארץ

עודכן לאחרונה: 25.10.2023 / 21:46

הדוגמנית ויוצאת השרדות שונית חמד, אשתו של הכדורגלן תומר חמד, שיתפה בעמוד האינסטגרם שלה על כך שהחליטו לעזוב את הארץ ביחד עם בנותיהם בעקבות המצב הביטחוני: "כל מה שרציתי זה להציל את הבנות שלי מהזוועות"

אחרי אירועי השבת של ה-7 באוקטובר ומתקפת הפתע הרצחנית של החמאס, תחושת הבטחון של רבים במדינה התערערה בעקבות הטראומה האישית והלאומית שחווינו באותה שבת שחורה. הפחד שהשתלט על חיי היומיום של אנשים הוביל חלק לנקוט בצעדים משני חיים כדי לנסות להחזיר את השליטה ואת השקט.

הדוגמנית ויוצאת הריאלטי שונית חמד, שהיא ובעלה הכדורגלן תומר חמד התגוררו בדרום הארץ ביחד עם ארבעת בנותיהן, חשפה בפוסט בחשבון האינסטגרם שלה על כך שהחליטו לצאת מהארץ עד שהמצב הביטחוני ירגע, זאת לאחר שרק לאחרונה שבו ארצה אחרי שנים בהם גרו בחו"ל כשתומר שיחק בקבוצות שונות בעולם: "אני לא יודעת מאיפה להתחיל. ובטח כמוכם, כמוני, יש עוד את כל המדינה בערך ומי אני בכלל שאני אבכה ואתלונן? תודה לאל הקרובים אליי לא נחטפו, לא נרצחו. אבל קרובים אליי זה כל המדינה, לא? מה שכולנו מרגישים עכשיו".

"מאז שהכל התחיל, מה שרובכם יודעים, אנחנו גרים בדרום באיזור באר שבע. בשלושים ארבעים השעות הראשונות לא יצאנו מהממ"ד ואלה היו הרגעים הכי מפחידים שהיו לי בחיים. ברגע שהיה נדמה שיש שעה של שקט פשוט לקחנו תיק גב, יצאנו כל המשפחה ונסענו להורים שלי בצפון, ומאז היינו שם ונדדנו".

חמד המשיכה וסיפרה שנדדו בין המשפחות עד ההחלטה לעזוב לגמרי: "קצת אצל ההורים, קצת אצל האחים, קצת אצל חברים, ממש כמו נוודים השארנו הכל מאחור ולחשוב שאנחנו עושים את הדבר הכי הגיוני שיש, לעזוב את הדרום וללכת למקום מבטחים. מאז אני מנסה להמשיך לחיוך, בסיטואציה הנוכחית בדיוק כמו כולכם. להסתיר מהילדות כל יום מה קורה ולקוות שיהיה טוב".

"תוך כדי כמובן אני מתעסקת בהסברה כמה שאפשר, יש לי הרבה עוקבים מכל העולם ואני מתעסקת בהסברה ומנסה לשכנע את כל החברים שלנו בעולם מי הם הטובים ומי הם הרעים, וכמובן לגייס תרומות, להעלות את כל שמות החטופים והנעדרים, לבקר בקיבוצים שהיו בצפון".

חמד המשיכה בקול רועד: "וביום ה-12 תומר התבקש לחזור לאימונים בדרום ואז אמרתי עד כאן, אני לא נשארת פה, איך אני אתן לו לנסוע עכשיו לדרום? אני בטח לא נוסעת איתו ועם הילדות שלי למקום שאני לא שהן בטוחות, ואני לא רוצה להישאר אצל ההורים בצפון כי גם שם כבר התחיל להיות לא בטוח ובטח אני לא אתן לו לנסוע הלוך חזור כל יום לאימון ולהיות בדרכים ולהסתכן".

"אמרתי לו 'מאמי אני אורזת ונוסעת', לאן? לא יודעת. ביקשתי משכנה שתעשה לי איזושהי אריזה כזו מהירה מהבית, ושלחתי את הדברים במונית ואז משם לשדה תעופה. נסענו לאחד המקומות שגרנו בו, בכלל שהמצב בעולם לא בטוח אני לא אגיד לאן אבל מקום שאני יכולה לתת לילדות שלנו רגע של חיים רגילים. תומר בא איתנו, ראה שהכל טוב ונסע חזרה לישראל. למרות שאני רחוקה פיזית אני עדיין רוצה להיות שם, בישראל, אני רוצה לעזור אז אם מישהו או מישהי מכם צריכה עזרה בכל דבר, אני אנסה לעזור כמה שאני יכולה מכאן".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

יחד עם הסרטון, הוסיפה חמד על התחשות מהמעבר הנוסף למרות שחזרו לארץ רק לא מזמן אחרי 12 שנים בהם התגוררו בחו"ל: "אחרי שחוויתי את הרגעים הכי מפחידים בחיי, עם מזוודה שהשכנה ארזה לי, לקחתי את הבנות מהבית שלנו בדרום המדינה וטסנו אל הלא נודע. הבנות גדלו כל חייהן בחול ולא מכירות טילים, יירוטים ואזעקות וכל מה שרציתי זה להציל אותן מהזוועות".

"אני עדין לא מאמינה שהחלטתי לעזוב את המדינה שלנו שכל כך חיכינו לחזור אליה אחרי 12 שנים בגולה.עוקבים יקרים שלי אני משתפת אתכם כי אני בטוחה שאותה מחשבה עברה בראש של יותר מחצי מדינה. אני רוצה שתדעו שאני עדין לא ישנה. נהג המונית, שליח הוולט ואפילו השכנה ממול נראת חשודה. עם חופשי ניהיה אך ורק בארצנו, ארץ ציון וירושלים. אני כבר אמצא את הדרך חזרה. הלב שלי מדמם עם משפחות הנרצחים ואני מתפללת לשובם של החטופים".

בעקבות המצב עמותת נט"ל מתגברת את קו הסיוע 1-800-363-363 או באתר האינטרנט של העמותה. הקו מעניק סיוע נפשי לכל מי שחש לחץ, חרדה וזקוק לתמיכה וסיוע נפשי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully