וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסי עזר יוצא להגנתה של יוכבד ליפשיץ: "גיבורה, לוחמת, שורדת"

עודכן לאחרונה: 25.10.2023 / 14:28

הרשת סערה לאחר מסיבת העיתונאים שקיימה משפחתה של יוכבד ליפשיץ, החטופה ששוחררה השבוע משבי החמאס, במה שהוגדר על ידי רבים כ-"פיגוע הסברתי". מי שיצא להגנתה היה בין היתר המנחה והמגיש אסי עזר שכתב: "כל מי שיש לו משהו אחר להגיד עליה צריך להתבייש בעצמו".

אחרי שאתמול (ג') התקיימה מסיבת עיתונאים בה סיפרה יוכבד ליפשיץ, החטופה בת ה-85 שנשבתה על ידי החמאס במהלך השבת של ה-7 באוקטובר ושוחררה ביום שני, הרשת סערה והגדירה את מסיבת העיתונאים כ-"פיגוע הסברתי" ורבים טענו כי מדובר בעוד מחדל מני רבים בהמשך למחדל הגדול שהוביל למתקפת הפתע.

אחת מהתגובות נגד מסיבת העיתונאים שכללה אף פגיעה בליפשיץ עצמה הייתה של יוצאת הרילאטי "אהבה חדשה", דנה בן ארי שלא בחלה במילים שפירסמה בעמוד האינטסגרם שלה: "כוס אמק עכשיו אני קוראת את כל מה שקורה עם זו ששוחררה ותקשיבו זה דבר הכי לא נורמלי שראיתי. אתם יודעים שהיא עומדת להתראיין תעבירו אותה תידרוך. תשאלו אותה שאלות, תבררו מה היא הולכת להגיד. כל ההסברה וכל מה שעשינו לא שווה שבאה זבל כזאת, תסלחו לי, ומשבחת חבורה של חיות אדם של שטנים עם גוף טפייי כוס אמק".

דבריה של יוצאת הריאליטי ושל אנשים נוספים ברחבי הרשת כנגד ליפשיץ הכעיסו לא מעט אנשים, שטענו ובצדק שאין סיבה להאשים את מי שהצליחה לשרוד שבועיים בשבי החמאס, לאחר שעברה במהלך הדרך עינויים רבים וכשבעלה עדיין נמצא בשבי.

הסטורי של דנה בן ארי. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של דנה בן ארי/צילום מסך, אינסטגרם

בן ארי עצמה הסירה את הסטורי המסית והעלתה הבהרה לסטורי: "חשוב לי לשים דברים על דיוקם, בסטורי הקודם שלי נאמרו מילים קשות. אנחנו עוברים תקופה קשה ומורטת עצבים, אני לרגע לא מזלזלת במה שהחטופים שלנו עוברים ועברו. בעיניי, ההצרה של יוכבד הייתה לא נכונה לנו, כעם, במיוחד בזמנים מורכבים אלו שכל מילה שלנו משמשת להסברה לאומית ויכולה להיות בעלת השלכות חסרות תקדים. יש לי המון ביקורת על ההתנהלות במדינה כרגע אבל הלוואי ויגיעו ויגיעו ימים טובים יותר וכל החטופים יחזרו הביתה שלמים ובריאים".

מי שלא יכל לעבור על השיח סביב מסיבת העיתונאים בשתיקה היה מנחה הטלוויזיה אסי עזר, שכתב בפוסט שהעלה לחשבון האינסטגרם שלו: "יוכבד ליפשיץ שרדה מעל לשבועיים תחת ידיו הרצחניות של החמאס. הם הכו אותה, התעללו בה, כמעט והרגו אותה. בעלה עדיין שם. האישה הזאת בת השמונים וחמש היא גיבורה. לוחמת. שורדת. כל מי שיש לו משהו אחר להגיד עליה צריך להתבייש לעצמו".

הרוחות לא סערו רק אצל הסלבס כאמור, אלא גם אצל גולשים רבים שהגיבו: "היא גיבורה! וסביר להניח שהרבה היו נכנעים במקום שהיא לא נכנעה! הביקורת אפילו לא טיפה לכיוונה.. הביקורת על האנשים שאמורים לקחת אחריות עלינו ועל המדינה! אוהב נאהב ונחבק תמיד כי זה מה שמגיע לה", כתב אחד מעוקביו של עזר על הפוסט. עוקבת נוספת ביקרה את ההתנהלות של הגורמים הרלוונטים סביב מסיבת העיתונאים, וכתבה: "אף אחד לא אומר עליה כלום חס וחלילה ברוכה היא - רק על ה 0 ניהול של האירוע ע"י מדינת ישראל. עצוב לי על כל החטופים הילדים ואמן שיחזרו הביתה".

בעקבות המצב עמותת נט"ל מתגברת את קו הסיוע 1-800-363-363 או באתר האינטרנט של העמותה. הקו מעניק סיוע נפשי לכל מי שחש לחץ, חרדה וזקוק לתמיכה וסיוע נפשי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully