וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"האזרחים שלנו הפעם לא ישתקו": אדל בספלוב במסר נוקב לממשלה

עודכן לאחרונה: 24.10.2023 / 12:05

כמו אזרחים רבים בימים אלה, גם אדל בספלוב לא יכלה לשמור את זעמה בפנים על התנהלות הממשלה במהלך ימי הלחימה, ובמיוחד בנושא השבויים, שעדיין נמצאים בעזה אחרי יותר משבועיים ועל כך שלא החלה פעולה קרקעית: "אין שום מדינה בעולם שהייתה שותקת"

אדל בספלוב. צילום מסך, אינסטגרם, עיבוד תמונה
אדל בספלוב/עיבוד תמונה, צילום מסך, אינסטגרם

יותר משבועיים חלפו מאז החלה מתקפת הפתע הרצחנית של החמאס בשבת השחורה של ה-7 באוקטובר, והלחץ, הכעס והאשמות ממשיכים ומבעבעים אצל אזרחים מודאגים רבים בארץ. מאז שהחלה המלחמה, וכמו סלבס רבים נוספים, עסקה כוכבת הרילאטי והמשפיענית אדל בספלוב בהסברה ישראלית ולא חסכה בדעותיה על המצב, בדומה לסטורי הנוקב שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה בו תקפה את הממשלה.

בסטורי שהעלתה אתמול (ב') בספלוב ביקרה את ההתנהלות הממשלה במהלך ימי המלחמה: "חמאס ממשיך לשחק בנו, לעשות מה שבא להם, לקבל סיוע מאיתנו. ואנחנו לא באמת עושים משהו, אין אפילו טיפה של הרתעה, אפילו הצבא כבר מתחנן להכנס ולפרק אותם. אבל לצערי הרב ישראל כרגע הפסידה, הפסידה ובגדול. שום ראש ממשלה בשום מדינה לא היה נותן ל- 1,400 נרצחים, לארגון טרור שנכנס לבתים וטבח בילדים, נשים, גברים, אנשים מבוגרים".

הכוכבת המשיכה ותיארה את הזוועות שנגעו בפחדים הגדולים ביותר של כולנו: "חמאס שחט לחתיכות משפחות שלמות!! ילדים שיצאו למסיבה ולא חזרו במדינה שלהם!! ובסוף כל אלה שנחטפו. אם אתם אזרחים של מדינת ישראל אז גם רוב הסיכויים לא תחזרו מהשבי. אין שום מדינה שהייתה שותקת כל מנהיג היה דואג לשחוט את כל אותו ארגון ולהעלים אותו מהמפה לכל החיים".

הסטורי של אדל בספלוב. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של אדל בספלוב/צילום מסך, אינסטגרם

ולא, לא חלקית, לא כניסה קרקעית בכאילו כדי לרצות את אמריקה! אלא להעלים מהמפה שכל המזרח התיכון ידע שהצבא שלנו הוא החזק במזרח התיכון. עצוב לי מאוד שאין שום הרתעה, שום הגנה. ואני רוצה להגיד לכם ממשלה יקרה, המזל שלנו זה האזרחים שלנו שהפעם לא ישתקו.

הפעם נעשה הכל, כולנו, כדי לנקום את דמן של אותן משפחות שנטבחו ונרצחו בדם קררק כ הם יהודים. וחמאס היקרים, אני לעומתכם הייתי מאוד מפחדת, יודעת שלא מהממשלה אבל הייתי מאוד מפחדת מהשם. כי לנו יש אותו ואתם תראו מה זה כוח השם".

בצד הדברים הקשים בספלוב הוסיפה פנייה לחטופים: "ואתם, החטופים, מתפללת כל יום שתחזרו בשלום הביתה, ילדים, תינוקות. עצוב שאין לכם הגנה, מסתכלת ובהלם איך עברו 16 יום ועדיין תינוק אחד אפילו לא חזר הביתה. באמריקה בטוח זה לא היה קורה!".

בעקבות האירועים עמותת נט"ל מתגברת את קו הסיוע 1-800-363-363 או באתר האינטרנט של העמותה. הקו מעניק סיוע נפשי לכל מי שחש לחץ, חרדה וזקוק לתמיכה וסיוע נפשי בעקבות המצב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully