וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכוכבים הגדולים של הוליווד מתגייסים למען השבת החטופים

עודכן לאחרונה: 24.10.2023 / 11:28

רשימה מכובדת מאוד של השמות הגדולים ביותר בהוליווד, וביניהם מדונה, סטינג, בראדלי קופר, ג'טין טימברלייק, סשה ברון כהן כריס רוק ועוד רבים לצד השחקניות הישראליות גל גדות ונועה תשבי, חתמו על מכתב הקורא לנשיא ביידן להמשיך ולסייע במאמצים להשבת החטופים.

אחד משדות הקרב הלא פשוטים איתם מתמודדת מדינת ישראל בכלל ובימים אלו בפרט היא זירת ההסברה הבינלאומית, כשבאין ממשלה מתפקדת בנושא, נכנסים אל הזירה אזרחים פעילים וסלבס רבים שעובדים במרץ על מנת לגייס תמיכה בינלאומית עבור ישראל, במיוחד בנושא השבת החטופים המוחזקים בעזה על ידי החמאס.

במסגרת המאמצים להעלת המודעות והפעולה עבור שחרור החטופים, פורסם היום מכתב פתוח עבור הנשיא ביידן הקורא לו להמשיך ולסייע במאמצים לשחרור החטופים, מבלי להזכיר תנאים מוקדמים, לצד הכרת תודה בנשיא על התמיכה והסיוע לישראל. בין החתומות על המכתב היו השחקניות גל גדות ונועה תשבי, שגייסו לצדן רשימה מכובדת של הכוכבים הגדולים ביותר בהוליווד.

בפוסט שהעלו לעמודי האינסטגרם שלהם פירסמו הכוכבות את תוכנו של המכתב לנשיא: "התרגשנו ביום שישי משחרורן של שתי החטופות האמריקאיות, יהודית רענן ובתה נטלי רענן וגם משחרורן של שתי החטופות הישראליות, נורית קופר ויוכבד ליפשיץ, שבעליהן נשארו בשבי. אך ההקלה שלנו מהולה בדאגה עמוקה על כך ש- 220 אנשים חפים מפשע, כולל 30 ילדים, מחוזקים בשבי על ידי טרוריסטים, מאויימים בעינויים ובמוות. הם נלקחו על ידי חמאס בטבח החייתי של ה- 7 באוקטובר, כשיותר מ- 1,400 ישראלים נשחטו - נשים נאנסו, משפחות נשרפו בחיים, ולתינוקות נערפו ראשים".

החתומים על המכתב המשיכו והודו לנשיא על התמיכה והסיוע לישראל: "תודה לך על עמדתך המוסרית הבלתי מעורערת, על מנהיגותך ותמיכתך בעם היהודי, החווה את טרור החמאס מאז שהארגון הוקם לפני 35 שנים. גם הפלסטינים חווים את הטרור, את הדיכוי שהפך אותם לקורבנות של חמאס במשך 17 השנים האחרונות בהן הארגון שולט בעזה. כולנו רוצים את אותו הדבר: חופש לישראלים ולפלסטינים לחיות זה לצד זה בשלום".

"חופש מהאלימות האכזרית שמופצת על ידי חמאס. ומה שהכי דחוף כרגע, חופש לשבויים. אנחנו מפצירים בכולם לא לנוח עד שכל החטופים ישוחררו. אסור להשאיר אף אחד מאחור. בין אם זה אמריקאים, ברזילאים, בריטים, הולנדים, אריתראים, פיליפינים, צרפתים, גרמנים, הודים, ישראלים, איטלקים, קזאחים, מקסיקנים"' פירט המכתב, "חייבים להחזיר את כולם הביתה".

על המכתב חתומים כאמור כמה מהשמות הגדולים ביותר בהוליווד, שחקנים, זמרים ויוצרים וביניהם: אדם סנדלר, איימי שומר, בן סטילר, בראדלי קופר, כריס רוק, קורטני קוקס, דיוויד שווימר, גוונית' פאלטרו, ג'סטין טימברלייק, ג'ק בלאק, ג'ון האם, השופטת ג'ודי שיינדלין, קייטי פרי, לנה דל ריי, מדונה, מילה קוניס, נואה שנאפ, פול ראד, סטינג, ועוד רבים. המכתב פורסם כחלק מקמפיין רשמי לשחרור החטופים מ-7באוקטובר, בשם #NoHostageLeftBehind.

בעקבות האירועים עמותת נט"ל מתגברת את קו הסיוע 1-800-363-363 או באתר האינטרנט של העמותה. הקו מעניק סיוע נפשי לכל מי שחש לחץ, חרדה וזקוק לתמיכה וסיוע נפשי בעקבות המצב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully