וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דניאל גרינברג: "משהו פה מסריח, מי ישמור על התושבים מחדירת מחבלים?"

עודכן לאחרונה: 23.10.2023 / 14:13

המשפיענית ויוצאת הריאליטי פרסמה שורה של סטוריז זועמים בהם דיברה על המצב במדינה, חוסר הוודאות עמו היא מתמודדת והפחד מפני הסלמה במצב: "ראינו מה קרה ב-7.10, משהו שם מסריח ברמות". וואלה! סלבס קלונקס

דניאל גרינברג. אינסטגרם, צילום מסך
התקפי חרדה קשים. דניאל גרינברג/צילום מסך, אינסטגרם
דניאל גרינברג. אינסטגרם, צילום מסך
דניאל גרינברג/צילום מסך, אינסטגרם
דניאל גרינברג. אינסטגרם, צילום מסך
דניאל גרינברג/צילום מסך, אינסטגרם

המשפיענית ויוצאת הריאליטי דניאל גרינברג פרסמה הבוקר (ב') שורה של סטוריז בחשבון האינסטגרם שלה, בהם חלקה עם העוקבים תהיות בעקבות קצת יותר משבועיים לתוך מלחמת חרבות ברזל. "גם אתן מרגישות שמשהו מסריח? גם אתן מרגישות שביידן בא לעשות הצגה ואנחנו רק אוכלים את החרא שהמדינה מאכילה אותנו? מה הקשר כל הסיוע הזה מכל כיוון לרוצחים האלה? למה לא קורה שום דבר משמעותי כבר? איך הפכנו בשבועיים מהכי נתמכים וחזקים ללא ברורים?".

גרינברג התייחסה גם להתגייסות של גופים אזרחיים, שהתחילו לתפקד הרבה לפני הממשלה ולדאוג לתרומות: "עם כל הסיוע המדובר, למה עדיין אזרחים במדינה צריכים לגייס תרומות לאזרחים ולתרום מאיפה שאין להם ציוד לחיילים לציוד לחימה? מה נסדר? לאן הולך הכסף?".

דניאל גרינברג. אינסטגרם, צילום מסך
דניאל גרינברג/צילום מסך, אינסטגרם

עוד סיפרה גרינברג שהיא חוששת מהסלמה במצב: "אני מאוד מקווה שבזמן הכניסה הקרקעית המדוברת כבר שבועיים, יהיה מספיק כוח לחימה שיגן על התושבים בבתים. ראינו מה קרה ב-7.10, משהו שם מסריח ברמות. הטילים הפכו להיות בדיחה, אנחנו מקשיבים להוראות פיקוד העורף ונשמרים. אבל מי ישמור על כל תושב במדינה מחדירות מחבלים או תושבים זרים שיקומו עלינו בתוך המדינה? אני סטבלת כבר שבועיים מהתקפי חרדה מזעזעים שבאים ביום ובלילה. אני מודה, אני מפחדת ולא יודעת למה לצפות".

בעקבות האירועים עמותת נט"ל מתגברת את קו הסיוע 1-800-363-363 או באתר האינטרנט של העמותה. הקו מעניק סיוע נפשי לכל מי שחש לחץ, חרדה וזקוק לתמיכה וסיוע נפשי בעקבות המצב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully