וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ון סטמאוס תפס על חם את חברתו בוגדת בו - עם טוני דנזה

24.10.2023 / 0:01

שניים מהכוכבים הכי גדולים של שנות ה-80 וה-90 היו מעורבים בשערורייה מינית לוהטת: "החברה שלי, עירומה, בקושי מכוסה בסדין לבן. חצי מהישבן שלה בחוץ"

הפתיחח לעונה הראושנה של צער גידול בנות/Disney General Entertainment Content

ג'ון סטאמוס (הדוד ג'סי ב"צער גידול בנות") טוען שהוא תפס את חברתו הדוגמנית טרי קופלי במיטה עם השחקן טוני דנזה (טוני ב"מי הבוס") במהלך הזוגיות הקצרה שלהם בשנות ה-80.

בספר הזיכרונות שלו "אם היית אומר לי", שיצא ביום שלישי, השחקן כתב איך גילה את קופלי בוגדת בו, שנה בתוך מערכת היחסים שלהם. "אני מתקשר אליה מהכביש, אבל הבחורה שתמיד ענתה לטלפון ללא נשימה אחרי צלצול אחד פתאום נותנת לי עכשיו צליל תפוס", כתב סטאמוס, בן ה-60, בקטע שהגיע לידי Entertainment Weekly. "כשאני חוזר הביתה, אני מתקשר אליה לאורך כל היום ואל תוך הערב. אין תגובה. מוזר. עברנו מלדבר בטלפון כל כמה שעות לשתיקה".

בתחילה סטאמוס חשב שקופלי, כיום בת 62, עסוקה בצילומי דוגמנות או אודישנים, אבל הוא התחיל להיות מודאג ככל שעבר הזמן. כשנזכרה שבעלה לשעבר היה בעיר, סטאמוס סיפר שהוא קפץ למכוניתו ונסע לבית שלה. עם הגעתו הוא גילה שבבית "אין אורות דולקים" ו"אין תנועה מאחורי החלונות" למרות שמכונית הייתה בחניה.

טרי עם ג'ן סטאמוס

"פורשה 356 ספידסטר שחורה וינטג' משנת 1957. מוזר. אני מתקרב לרכב כשהבטן שלי מתהפכת ומעיף מבט חטוף פנימה", כתב סטאמוס. "יש שם מברשת שיער, מפתחות, כפפות אגרוף ופוסטר מגולגל למחצה של החברה שלי, עירומה, בקושי מכוסה בסדין לבן. חצי מהישבן שלה מופיע. מעולם לא ראיתי את הפוסטר הזה".

סטאמוס לא יכול היה להיכנס לבית מהדלת הקדמית או הצדדית, אבל הוא נזכר שהוא וקופלי נהגו לשכב בבית ההארחה בחצר האחורית. "התריסים היו סגורים, אבל הדלת מעט פתוחה," הוא תיאר. "אני מציץ פנימה ורואה ארבע כפות רגלים מבצבצות מהשמיכה השיקית עם ההדפס הפרחוני שפעם חיממה אותי".

"הרקדנית הקטנה שלי במיטה עם מר פורשה ספידסטר. הם ישנים. אני לא יכול לדעת מי הוא, אבל אני מזהה את הישבן של טרי בקושי מכוסה על ידי הסדינים. זה נראה כמו הפוסטר החדש שלה", נזכר סטאמוס שתיאר את הרגע כ"הסיוט הכי גרוע שלי".

והנה היא עם טוני דנזה

"אני מנסה לעצור את הדמעות", הוא שיתף. "הזמן מאט עד שאני קפוא. אני לא יכול לנשום. כמה דמעות זולגות על פני, וזה מעצבן אותי. הן מוציאות אותי מהקיפאון, ואני מרגיש כועס ומבולבל. יכולתי להתפוצץ".

סטאמוס אמר שהוא התלבט מה לעשות הלאה. בסופו של דבר, סטאמוס סיפר שהוא החליט "לרוץ בטירוף" - אבל לא לפני שגנב את הפוסטר מהמכונית המסתורית.

"אני בוהה באישה הדו-ממדית הזו, הלבושה למחצה, שחשבתי שאני מכיר. היא חתומה על הפוסטר, עם לבבות קטנים, 'טוני היקר שלי, אני אוהבת אותך לנצח. XO, טרי," כתב סטאמוס. "טוני? מי זה לעזאזל טוני?"

היא לא מכחישה ששכבה עם דנזה, אבל יש הבדל משמעותי

רק כשסטאמוס דהר הביתה, ועם קצת עזרה מהשיר של אלטון ג'ון, הוא הבין את "השם של מי שהיה במיטה עם החברה שלו: "תחזיק אותי קרוב יותר, טוני דנזה," כתב סטאמוס ("Hold me closer, Tony Danza) אולם לא סיפק שום הוכחה מעבר לכך שקופלי אכן בגדה בו עם טוני דנזה.

סטאמוס תיאר את התקרית בשיחה עם מגזין PEOPLE כ"כואבת פיזית" ו"יותר גרועה מכל דבר שחוויתי. אני לא יכול להסביר את זה, אבל הייתי מעדיף לקבל שוב אגרוף באף או משהו כי הכאב היה כל כך מטלטל", הוא אמר, לפי Entertainment Weekly. "במבט לאחור, היא כנראה לא הייתה הבחורה הנכונה עבורי. אז לראות אותו, להבין שזה הוא וכאלה, זה היה קשה. כלומר, זה היה נורא."

לעומת הדברים שכתב, קופלי לא מכחישה שהייתה עם דנזה אבל היא זוכרת את הדברים אחרת וטוענת שמערכת היחסים שלה עם סטאמוס כבר בכלל הסתיימה בזמן התקרית. "תהיתי, 'מה ג'ון עשה פה?' כי נפרדנו", היא אמרה, "הוא פשוט הביט בי, נענע בראשו והלך".

למרות הבגידה, סטאמוס מתאר את קופלי כ"אדם ממש נחמד. כלומר, זה לא היה יפה לבגוד בי, אבל הייתי מאוד לא בוגר אז; עוד לא הייתי גבר. לא הפכתי לגבר עוד הרבה זמן אחר כך ואני חושב שהיא הייתה... אני לא יודע. הייתי שבור."

הניו יורק פוסט פנה אל דנזה, כיום בן 72, לתגובה אולם לא נענה.

וואלה סלבס בטוחה שלדוד ג'ואי זה לא היה קורה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully