וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסי עזר במסר מחזק: "יהיה בסדר, החיים חזקים מהכל"

עודכן לאחרונה: 22.10.2023 / 11:49

לא פעם שיתף מנחה הטלוויזיה אסי עזר בהתמודדות שלו עם התקפי חרדה, התמודדות שהצטרפה לחיים של אנשים רבים במהלך ימי המלחמה הקשה והמדממת בה אנחנו נמצאים. בימים שכאלה הוא מספר על הקושי שלו מול המצב ולא שוכח לתת כלים, חיזוק ועידוד למי שצריך

אסי עזר עם אלברט אסקולה ובתם אלכס. אינסטגרם, צילום מסך
אסי עזר והמשפחה/צילום מסך, אינסטגרם

המציאות בה אנחנו חיים בימים אלה, זאת שנכפתה עלינו בעל כורחנו, מביאה איתה התמודדויות חדשות שחלק לא הכירו עד היום. אחת התוצאות של השבת השחרוה היא חרדות והתקפי חרדה, גם אצל כאלה שבעבר לא חוו אותם עד אז.

השחקן אסי עזר דיבר כבר לא פעם ברשתות החברתיות על כך שמדובר בהתמודדות שמלווה אותו כבר תקופה ארוכה. ובניסיון לעזור לאלה שעוד מחפשים את הכלים, העלה פוסט מעודד לחשבון האנסטגרם שלו: "לכל מי שיושב בבית ופוחד, סובל מחרדה, למי שלא מפסיק לבכות, למי שחרד ליקרים לו, למי שפוחד לצאת החוצה, למי שמרגיש שאבדה לו התקווה, הטקסט הזה בשבילם", פתח עזר את הדברים.

"אתם לא לבד. כל כך הרבה מאיתנו מרגישים אותו דבר, גם אני. אני קם בבוקר, לפני שהבת שלי מתעוררת ולמרות שהבטחתי לעצמי שלא, אני בכל זאת נכנס לרשתות החברתיות. ובין סרטוני הסברה מדהימים שמלא אנשים טובים מעלים, קופץ לו פתאום עוד סרטון שהמוח האנושי לא אמור לראות, כזה שמצלק את הנפש, והלב מתמלא בעצב.

אסי אלברט והתינוקת. אינסטגרם רשמי אסי עזר, צילום מסך
אסי ואלברט/צילום מסך, אינסטגרם רשמי אסי עזר

אני רואה גם הפגנות נגד ישראל, רואה אנשים חדשות שמציגים עובדות לא נכונות ואני מתמלא בזעם, ובתחושת חוסר אונים שאני לא יכול לעשות שום דבר שישנה את המצב. וכשאני ניגש למיטה של הבת שלי ומתבונן בה ישנה, אני מוצף אשמה שהבאתי אותה לעולם כל כך מכוער ואכזרי.

ואם יקרה לה גם משהו יום אחד? איך אני יכול להגן עלייה כשאפילו ללכת למסיבה ולרקוד הופך להיות מלכודת מוות. ומבחוץ אני שומע בומים, תזכורת תמידית לזה שאנחנו במלחמה, וזה מרגיששאין איפה להתנחם, לא בחוץ ולא בפנים", כתב והמשיך לתאר את מנעד הרגשות הקשים שכולנו מרגישים, אך לא הסתפק רק בלהציף את התחושות, הוא הדגיש שלמרות הכל: "עוד נראה את האור שמחכה לנו אחרי כל הטירוף הזה".

בהמשך הדברים המשיך עזר ונתן גם כלים לאלו שצריכים: "לכל מי שקורא את זה ועדיין לא מסוגל- אני מחבק אותך מרחוק, אם ניפגש ברחוב אני מבטיח גם לחבק מקרוב, זאת תקופה קשה, מאוד, בואו ננסה להתאושש ממנה יחד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

איך?", שאלה וענה: "תפגשו חברים, תחזרו לעשות דברים שאתם אוהבים, תבשלו, תלכו לאימון, תצאו לסיבוב, תתקשרו לאחל שבת שלום להורים, תשחקו עם הילדים, תספרו אחד לשני לפני השינה דברים שעושים לכם לחייך, תחבקו אחד את השני. תשתפו את מה שאתם מרגישים".

את התמיכה הוא חתם עם מסר ומשימה שמוטלת על העורף: "החיילים והחיילות שלנו עושים הכל עכשיו בשטח כדי שננצח בקרב על העתיד שלנו ועל השבויים שלנו, התפקיד שלנו בבית עכשיו הוא לעשות הכל הוא לעשות הכל כדי שננצח בקרב על הנפש שלנו, אנחנו יכולים להתגייס למען עצמנו ויקירנו, זה לא יהיה קל, זה קשה מאוד, אבל צעד צעד, דקה דקה ובסוף... יהיה בסדר. כי החיים חזקים מהכל".

בעקבות האירועים עמותת נט"ל מתגברת את קו הסיוע 1-800-363-363 או באתר האינטרנט של העמותה. הקו מעניק סיוע נפשי לכל מי שחש לחץ, חרדה וזקוק לתמיכה וסיוע נפשי בעקבות המצב.

  • עוד באותו נושא:
  • אסי עזר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully