וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עד בנק ישראל: עינב בובליל עולה שלב במלחמה מול ארגון בצלם

עודכן לאחרונה: 18.10.2023 / 12:49

המשפיענית ויוצאת הריאליטי עינב בובליל שיתפה את עוקביה בתגלית שבנקים בישראל מחוייבים לתת שירות בנקאי לכל מי שרוצה, כולל לארגון בצלם. היא סירבה לעבור על כך בשתיקה והגיעה עם הנושא הכי רחוק שאפשר

1הסטורי של עינב בובליל. אינסטגרם, צילום מסך
1הסטורי של עינב בובליל/צילום מסך, אינסטגרם
2הסטורי של עינב בובליל. אינסטגרם, צילום מסך
2הסטורי של עינב בובליל/צילום מסך, אינסטגרם

לא פעם יצאו חשיפות שהסעירו את הציבור על בנקים שונים, מי שחושפים את הידיעות האלה בדרך כלל הם עיתונאים ואנשי החדשות, אך הפעם החשיפה הגיעה ממקום לא צפוי. בסטורי בחשבון האינסטגרם שלה, סיפרה המשפיענית עינב בובליל על כך שחשבון הבנק של ארגון בצלם נמצא בבנק דיסקונט: "מציעה לבנק דיסקונט לסגור את חשבון הבנק של ארגון בצלם, לשם מועברות תרומות שמטרתן להסב נזק תקשורתי אדיר למדינת ישראל ולחיילי צהל".

היא המשיכה וביקשה מהם: "כנסו לעמוד האינסטגרם של הבנק ותשלחו הודעות בנושא! יחד זה כוח!". לא הרבה לאחר מכן קיבלה בובליל הודעה פרטית מעובדת של בנק דיסקונט שביקשה להישאר בעילום שם מחשש לפגיעה במקום עבודתה, וחשפה: "רק שתדעי שהבנק לא מתכוון לעשות עם זה שום דבר, אלא אם זה יעשה הרבה רעש ברשת ויגרום לפגיעה בתדמיתם! אז תעשי עם זה הרבה רעש, אולי הבנק יעשה עם זה משהו".

"אולי אם כולם יעזבו את בנק דיסקונט הם כן יעשו עם זה משהו?", שאלה המשפיענית, "הכסף שתורמים לארגון בצלם גורם להם להתקיים ולעשות לנו נזק בלתי הפיך בעולם! שאנשים מתוכינו בוגדים בנו! קדימה להתחיל לעבור בנק, לשלוח להם הודעות. אין מקום לבנק כל כך גדול לשיתוף פעולה עם אוייבים!". הטיחה.

3הסטורי של עינב בובליל. אינסטגרם, צילום מסך
3הסטורי של עינב בובליל/צילום מסך, אינסטגרם
4הסטורי של עינב בובליל. אינסטגרם, צילום מסך
4הסטורי של עינב בובליל/צילום מסך, אינסטגרם

אך הדברים ממש לא עצרו שם, לאחר פרסום הסטורי בנק דיסקונט פנו אל הכוכבת באופן אישי והסבירו לה שהאשמה היא לא עליהם: "בנק דיסקונט פועל מאז שבת, 7 באוקטובר, מסביב לשעון, בארץ ובחו"ל על מנת לסייע בכל מה שניתן לתושבי הדרום, לכוחות הביטחון וההצלה ולחיילי צה"ל. אנו מחוייבים למתן שירות בנקאי לפי הוראות הדין. אם יעלה חשד לשימוש לא חוקי בכספים נפעל על פי הוראות הדין".

"מסתבר שהבנקים בישראל מחוייבים לתת שירות לכל לקוח, גם לעמותות שפוגעות ומזיקות באופן חמור לתדמיתה של מדינת ישראל ותדמיתם של חיילי צה"ל. מי יתקן את החוק הארור הזה? שוב, בנק דיסקונט אינו אשם. המדינה כן", כתבה.

לבקשתה של בובליל נענתה עוקבת נוספת שעובדת בבנק ישראל: "היי עינב, אני עובדת בבנק ישראל בפיקוח על הבנקים, בזכות הסטורי שלך העלתי את הנושא החשוב בישיבה מול הגורמים הרלוונטיים. הנושא עלה למעלה וכרגע נבדק! תודה שאת מעלה נושאים כל כך חשובים".

"הפרסום באינסטגרם באמת עובד!", כתבה לבסוף יוצאת הריאליטי באותו העדכון מהשיחה שקיימה עם אחת העוקבות שלה שעובדת בבנק ישראל, בעזרת חשבון הרשת החברתית: "לא ניתן יד לבוגדים. מצויין בנק ישראל, תטפלו בכל הכוח!" חתמה לבסוף בובליל את הסערה אחרי שהשלימה את משימתה.

ארגון בצלם הוא ארגון שפועל בשטחים ומטרתו, על פי הפרסום באתר העמותה היא: "לסיים את הכיבוש מתוך הכרה שרק כך ניתן לממש עתיד בו זכויות האדם, דמוקרטיה, חירות ושוויון יובטחו לכל בני האדם פלסטינים וישראלים. בצלם פועל כדי לחשוף את אי הצדק, האלימות והנישול העומדים בבסיסו של משטר הכיבוש, כדי לקעקע את המנגנונים המאפשרים זאת וכדי לאתגר את הלגיטימיות לה הוא זוכה בישראל ובעולם".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
עינב בובליל. אינסטגרם, צילום מסך
עינב בובליל/צילום מסך, אינסטגרם

רק השבוע (ב') התארגנו יחד גולשים רבים ברחבי האינסטגרם ודיווחו על עמוד הארגון ברשת החברתית. ההתאגדות ההמונית בעזרת פוסטים ברשת ובקבוצות הסברה רבות הביאה לכך שעמוד ארגון בצלם נחסם למשך שעה, עד שלבסוף חזר לפעולה.

כזכור בובליל ומשפחתה מתגוררים בעיר אשקלון שנמצאת תחת אש כמעט תמידית במיוחד בתקופה הזאת, ויחד עם ילדיה, היא התפנתה מהאיזור: "אשקלון מופגזת, אתן לא מבינות מה הולך כאן, והבומים של ההפגזות בעזה, השם ימחק אותם אמן. הכל פה אמבולנסים, יירוטים, ריח של שרוף, הבית רועד, הילדים מפוחדים ורועדים", שיתפה את עוקבייה.

בשבת השחורה של ה- 7 בספטמבר איבדה, כמו אנשים רבים, את אחד מאהוביה: "דוד שלי, רוני, ממקימי קיבוץ בארי, מלח הארץ, שנלחם בכל מלחמות ישראל בגבורה, איש משכמו ומעלה, נרצח אתמול בביתו שבבארי, ליד אשתו והבן שלו. השם ייקום דמו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully